09 September 2008

ADA PESANAN PENAJA..

sebelum lu buat apa apa spekulasi bahawa gua ditaja mana mana Dato' atau Datin,mahupun Datin Sri,
baik gua terangkan gua cuma ditaja oleh mak bapak tersayang je..


gua punya kawan sorang ni kata syarikat dia tidak setanding macam iklan

AKU NAK POWER!!!!!
mahupon MEH SECAWAN...

dan belum mampu mau upah ROZITA CHE WAN mau jadi model iklan dia..
cuma ada,gua je..takpe,layankan jelah



dia wat promosi jual SIM CARD HAPPY..menawarkan penjimatan untuk pengGAYUT TEGAR??
dengan hanya berbekalkan 99 sen untuk bergayut selama 45 minit..
tak perlu topup mingguan..
RM 5 untuk 2 bulan..

tak kira sape lu mau call,sama rata harga dia..
dari makwe,sampailah ke mak mertua pon..
sama rata..

harga SIMCARD HAPPY ni member gua kata,RM 40
dengan nilai kredit RM 30..
dan penghantaran percuma disediakan(gua syak syarikat member gua ni besar,ada penghantaran segala..)


kalo lu minat..isi borang J..
ok,gua tipu..
syarikat fleksibel cam member gua cuma memerlukan lu menjawab soalan dari emel je..
isi data peribadi,hantar kat emel dia..
apa dia mau tau?

haaa...salin..


data yang diperlukan..
1.ic no.
2.nama dan alamat dalam I/C.
3.alamat surat menyurat.
4.no.telefon.
5.email..
6.sex
7.race
8.nationality
9.Gelaran: cth En , Mr, Pn
10.marriage status
11.prefered language(bm/bi)
12.resit pembayaran..(bank in kat maybank) 162731029031-Muhamad Shabri Razalli


pas seminggu lu settlekan URUSNIAGA,sorang mamat kacak BERBAJU BIRU akan ketuk pintu rumah lu dan serahkan sim card lu..dengan senyum mesra(kalo dia tak sesat cari umah lu.dia bukan member gua..member gua boss,lepak opis je)

dan oh ya,dia akan call juga dulu mau kasi maklum pada lu tentang penghantaran SIMCARD HAPPY tu..



kalo lu minat....

email kat ayie_3112@yahoo.com atau call utk keterangan lanjut..017-9001417..

4 ulasan:

azie berkata...

err...u tak mau beli ke?
ehehe

penggayut tegar tak sekarang?

rasso berkata...

uhuhu..

simkad happy tu wa pun leh beli... RM30 jer... kalo lu nak.. wa leh belikan gune maybank2u... ehehe

gi jer kat www.happy.com.my

leh dapat jer situ...

wa ada simkad happy lum buka... siapa nak? promote nie... ehehehe

buto ah kau pjoe,anak haram haha berkata...

simkad happy itu mampu buat saya happy semula ke?

jika mampu, kirimkan satu kepada saya tapi wang minta dekat orang yang menjadi jurucakap untuk simkad happy ini











*betulbetulmemerlukanhappy*

kamar hati berkata...

uiksss...murah ke????

xpe, gua pukang penggayut tegar....hihihii...