03 November 2008

MALAM MASKARA

sabtu kemarin,gua layan ke MASKARA SHORTIES dengan kazen gua yang sepuluh hari lagi tua dari gua..


wa cakap lu,tabik kepada SINDIKET SOLJAH..


gila ramai orang datang malam tu..

dari KAWAN KAWAN YANG KITA SUKA..

orang yang kita blom penah jumpa..

tak kira sape sape..


pendek kata,semua ada..

lagipun jemputan SOLJAH teriri dari siapa siapa sahaja..




malam tu lepas je kazen gua park keta,kami menapak masuk..then gua pasan ada sorang mamat ni dok usha gua..

dia usha gua..

gua dah pelik..


tetiba mamat tu datang kat gua..


MAMAT : wei...mat,aku rasa macam penah nampak ko ar..macam kenal ar plak rasa..


GUA : ya ke?alahai...


MAMAT : haaa....ko lepaklah..baru sampai ke?nanti tengoklah filem aku buat ya..aku punya paling last..baru je hantar..lambat sket..hahaha...(sambil mamat ni hulur tangan mau salam gua dgn kazen gua..


GUA : ok,bang..kami lepak sampai abes tunggu..


MAMAT : ok..ko nampak je nama aku nanti,ko tepuk tangan kuat kuat tau..barulah ada buzz factor..ok??oklah,ko pegilah jalan dulu..cari tempat..ok bro?


GUA : ok,bang..kami tepuk tangan nanti..





sedara gua sempat kagum kejap dgn gua bila MAMAT ni ngaku dia kenal gua..

hahahahahhaaa......



MAMAT tu adalah dia ni

tahniah atas filem LOBANG beb..


gambar kredit untuk en ajami hashim..

pinjam gambar ya bang..

ps: gua cakap kat sedara gua,skang blogga pon dah macam actor..FAMOUS..hahahahah

10 ulasan:

theblabber berkata...

walawehh..soffi jikan tegur ko? nnt if pegi lagi, jgn sesegan tegur aku wehh

pandagumuk. berkata...

asal soffi tak tego aku ponnn.

nur'ain berkata...

teringin nak ke sana
mungkin satu hari nnt
i'Allah

achik berkata...

pegi x ajak.. ;p

gua teringin gak nak pegi.. tapi tunggu la 'hidung' gua siap dulu.. hahahah..

addyaholix berkata...

aktor tak tegur aku.
aku pon tak tegur aktor.
masing-masing buat bodoh.
haha!

azie berkata...

u nak tau apa ai rasa? ai rasa..





mamat tu tegur je sume orang yang dia nampak mcm org.


ada tak dia sebut nama u?

tak kan?

larikssssss,ahaha

Yana Ismail berkata...

uhuhu..pedas seyh azie knakan;p ahaks..

buto ah kau pjoe,anak haram haha berkata...

so ko nak kata ko da popular ke sedari?

btw, lama menghilang. udah2 lah yek. teruskan berkarya wahai blogger 'popular' :)

saudagar gaRAM.. berkata...

miezi,
lu artis ke beb?

panda,
soffi kenal lelaki je

nurain,
erm, jemputlah dtg..

achik,
la...lama gua tunggu lu. rupanya lu tak dtg..

addy,
sebab lu bukan artis.

azie,
u lari, ai kejar,hik hik hik

princess,
taklah..gua rasa manis je,hahahah..suit~

atheera,
gua sedara, bukan sedari. sila ambil perhatian.

jemarisepi berkata...

huh...SALAM PERKENALAN DARI jemari-sepi..HIIHIH..