02 September 2009

PEMBERITAHUAN..

SUMMER OF 99..

Gua capai kasut but kain 16 stud yang gua beli masa ikut bebudak kelas gua fly minggu dulu tu. Terkuntum senyuman puas dibibir gua. Lawa btol gua nampak kasut tu masa tu. Kaler itam dengan ada corak satu baris panjang kaler biru. Harga dia amoi kedai tu letak seploh ringgit,penat gua dengan Saipol masa tu ejas dengan amoi tu, last last dapat juga gua beli kasut tu dengan harga lapan ringgit. Kalo dengan harga seploh ringgit,mana lepas gua nak bayar duit pegi cyber cafe nak chatting ngorat awek lagi nanti..




.....BACA SAMBUNGANNYA DISINI..


ya..gua juga menulis disini sekarang.
SOKERNET!!!!!

2 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

alahai!


best2~

nani gua terjah lagi~

nur'ain berkata...

dah baca blog tu. tak reti nk komen je. buta bola.. hehe