18 November 2010

WHATS YOUR SIDE OF THE STORY?

Dua orang mamat bergaduh..gua selaku mamat berkecuali tersepit di tengah2..kiri pon tidak,kanan pon tidak..

oleh kerana gua kenal dan berkawan dengan keduanya,jadi gua guna langkah bijak dengan tidak memilih berpihak dengan mana mana belah pihak..

tapi,apabila gua ada dengan DIN,gua terpaksa setuju dengan DIN dan hanya condemn sket2 mana yang patut..

bila gua dok lepak dengan MAN, sekali lagi gua terpaksa mengiakan segala kata MAN..



gua syak gua dilatih jadi hipokrit..

last last gua naik jelak..bukan dengan DIN..dan bukan dengan MAN..tapi dengan HIPOKRIT.



MAN : ko tau apa DIN cakap pasal aku?

GUA : tau..

MAN : ko nak tau cerita dari belah pihak aku?

GUA : tak mahu..

MAN : tak adil woo dengar cerita dari sebelah pihak..kena dengar dua belah pihak..macam duit syiling..ada 2 sides of story..

GUA : tauu...memang duit syiling tu ada 2 side of story..tapi korang lain..

MAN : apesal plak?ok,amek contoh..first side of story,DIN tumbuk aku..second side of story..aku kena tumbuk dengan DIN.kan ke dua tu?

GUA : salah..keduanya adalah satu side je..pada gua cuma ada satu side je..

MAN : apadia?

GUA : gua percaya semuanya adalah ONE SIDE STORY..its called THE TRUTH..kalo ada side lain,yang tu bukan the truth dah..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tapi mcm mana kita nak tau mana satu betul?

Yaya Abu Bakar berkata...

i like this en3... u btol that there's only 1 side of story which is only the truth..

so kene pk la kan mane yg btol @ yg x... or klo mcm cite kat atas, if nak dgr 2sides of the story pon xsalah tp judgement atas kite lah kan.. =p