04 Januari 2008

KERETAKU SPECIAL..

Pak cik yang mengajarku bawak kereta,kalo masa mengajar memang bertih jagung macam mulut dia..

tak habis2 benda nak diborakkan..

pasal bola manchester united kalah..lagi..dan chelsea punya player injured..lagi..sampailah ke spurs nak jual berbatov(harap tak jadi)

sampai kes menteri ni kawin berapa..menteri tu kenal kawan dia..menteri tu dah jadi pelakon..hmmmm..

semua benda dia nak borak.

kalo ko amek lesen dgn dia,aku rasa ko bleh buat kereta ko terbang..
terbang?ya, sungguh..

separa serius..hahahaaa..
aku rasa..

laju?tak..dia bawak tak laju..




Pakcik driving school : masalah org Malaysia ni,bwk keta takde ALTITUDE..
Aku : altitude?apa benda tu?
Pakcik : aik,ko belajo jejauh sampai Perak sana pon dia tak ajar ke apa ALTITUDE?
Aku : cam penah dengar..apa ya?
Pakcik : ALTITUDE tu sikap kita..cam kalo org Malaysia,ALTITUDE dia kurang masa DRIVE..





aku,garu kepala..bukan..kepala tak gatal..dan rambut banyak lagi..tak gugur..

HAHAHAAAAA...
ALTITUDE?kereta aku boleh terbang pasni kalo aku kena jaga ALTITUDE..

1 ulasan:

mohd rafie berkata...

haha...ALTITUDE.....hiks....cam relate balik je ngan post ko sebelum ni...hahaha

at least uncle tu try...apsal ko tak betulkan?