18 Februari 2008

ENCIK AHMAD berbicara tentang cinta..

Suatu petang yang agak damai,agak segar,lagi menyegarkan yang lain..memang enak suasana petang ini untuk mereka yang nak bersedap sedapan..hahahaaaa...

tidak melepaskan peluang untuk berdating petang sejuk itu adalah encik ahmad..dan of courselah kekasih dia,takkan aku plak kan?
name is amelia..
AWEK DIA..bukan akulah..nama aku lain...


mereka berjalan2 di taman bunga..jauh dari sibuk bandar kononnya..padahal dari taman bunga itu,dapat mereka dengar suara deruman enjin kereta..malah bau karbon monoksida segar pon mereka dapat percuma..

"ahh...asalkan awek gua kata gua romantik sudahlah..gua peduli apa..
hutan bandar pon still lagi hutan kan?"

fikir encik ahmad..

mendayung sampan..makan2 berdua bersama di atas hamparan hijau bumi Tuhan..sambil dihurung semut2 menggigit kaki..

nak tunjuk hero..terpaksa tahanlah..balik nanti kang mula ar kaki merah2..



amelia berbaring manja di peha encik ahmad..perbualan mereka adalah perbualan tipikal bagi orang bercinta..

"u love i tak?"
"i love u tau"
hahahaaaa.....dan macam2 lagilah yang kalo aku taip korang tak sanggup nak baca..






tiba tiba...


amelia membuat satu tindakan drastik..satu persoalan serius..

"Ahmad,kalaulah i jadi isteri u,boleh tak i minta satu permintaan dari u?"kata Amelia separuh mengharap.matanya bercahaya seperti watak2 dalam anime jepun..

"apa dia,sayang?jangankan satu..dua pon sanggup i turutkan"penuh yakin plak Ahmad menjawab.

"i harap..kalo kita dah kawin nanti,i nak u janji dengan i,u takkan cari yang lain..tu je satu permintaan i.bleh kan sayang"penuh harapan dihati Amelia mengharap jawapan positif..

.........

.........

Ahmad terdiam..sanggup ke aku?dahlah aku ni jenis tak cukup satu..nak je menggatal..

"ok.i sanggup tunaikan permintaan u..tapi dengan satu syarat..u pun jangan buat i cari yang lain.bleh kan u tunaikan?"

Tiada ulasan: