25 Mac 2008

KENAPA SAYA SUKA RUMAH SAYA??????

teringat iklan petronas merdeka dulu dulu tu..

seorang kanak kanak bermonolog dengan suara manja..

"kenapa saya suka rumah saya..
kenapa saya suka rumah saya..
sebab dia besh.....
sebab ada mak,ada ayah..
sebab ada kawan.."

iklan petronas merdeka.




pastu sorang pembaca blog gua membuatkan gua bertanya kepada diri gua....
kenapa gua tulis blog?

ni jawapan yg awak nak yaa...
dan ni post yang awak nak..
hehehehehehe....

senang je..
ada beberapa sebab..

1.sebab gua memang seorang penulis yang amatlah bijak dalam bidang penulisan..
2.sebab gua rasa perlu untuk gua berkongsi..
3.sebab gua bosan..
4.sebab blog orang lain semua tak best,blog gua je bagus..



ok..gua tipu.
hahahahahahahahahha


penulisan gua suck..hahahahaha.
bila ntah nak dapat a dalam bm.

now,for da truth..


pasal saya nak wat awak tersenyum..

bila awak melangkah keluar dari laman saya,awak akan ceria..
mata bercahaya bak anime jepun tu..
ada effect berbunga2 plak lagi..
hati awak tenang..


saya cuma nak awak gembira dan berbahagia..








ps:ya..saya memang penulis berhati mulia..
dan gua bukan pelakon kanak kanak comel yang bersuara manja itu ya...

ok..sekali lagi..itu tipu.
hahahhahaha.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ye la tu ceria... so gud luck ye.. smoga dpt menghasilkan lbh byk cerita yg blh buat org sakit perut... hehe