25 Disember 2007

Tak cukup duit?JANGAN RISAU..

Raba dalam poket..
Duit ada SINGGIT..
tambang pegi Holiday Plaza..
SINGGIT STENGAH..

mana nak cari lagi STENGAH?
mana nak cari?
dalam poket baju...
takde..

dalam poket beg..
takde..

dalam poket PIAN?
takkan aku nak seluk..
tak nak dituduh GAY..

bas sampai..naik dulu..

MAMAT TAK CUKUP DUIT :bang,sampai TESCO berapa ya?
DREBAR BAS :bas ni tak lalu TESCO..lalu GIANT..lalu THE STORE..mmang tak lalu TESCO.
MAMAT TAK CUKUP DUIT :eh..pegi bang.tiap ari saya naik bas ni..sampai TESCO..
DREBAR BAS :mana ada lalu TESCO..degil btol mamat ni
MAMAT TAK CUKUP DUIT :alaaaa...TESCO kat pandan tu je bang..(cuba menegakkan benang yang dia tau basah)
DREBAR BAS :masuk jelah singgit dalam tu.
MAMAT TAK CUKUP DUIT :ok

dengan bangga memasukkan duit kertas biru ke dalam tabung..sekali lagi dia terselamat..tak penting ke mana2,hanya seringgit dah cukup..

memang efektif bas ni

2 ulasan:

mohd rafie berkata...

kate la mamattak cukup duit tu Ramzan Badaruddin

saudagar gaRAM.. berkata...

tak..

mamat tak cukup duit tu bukan Ramzan Badaruddin..

dia orang lain..
namanya...

errr....
BAHARUM mungkin..
kalo aku tak salah..

ya betul
namanya baharum..