02 Disember 2008

BAHARUM as NICHOLAS CAGE v3

sebelum BAHARUM blah meninggalkan tapak HARTA KARUN YAMASHITA yang ditemuinya,dia telah mengambil keputusan menanam semula harta karun itu.lagi pula dia tak mampu nak angkat masa tu..

nanti dia datang semula bawak konco konco dioa yang badan macam MALEK NOOR tu hah..
harta ditanam semula..

menanam takdelah sesukar masa mau menggali..
cepat je..

sebelum blah,baharum rasa adalah perlu dia tandakan tempat harta tu ditanam..supaya mudah dia mencari semula masa mau gali semula nanti..


datang idea dalam kepala otak si baharum..
diambilnya satu papan tanda..dan ditulisnya dengan besar..



"TIADA HARTA KARUN YAMASHITA DISINI.."

yang benar,
BAHARUM


baharum tersenyum puas dengan kebijakannya..bukan mudah mau jadi bijak macam gua.kata baharum.sesekali dia sendiri terpikat dengan kegeniusannya menyelesaikan masalah seperti ini.

tiba tiba,plop seorang awek cun dan berkata..

SENGAL..

dan awek cun itu pon plop macam biasa naga buat..







esoknya si baharum kembali ke tapak itu..dengan 3 orang konconya yang badan macam MALEK NOOR..dan dengan lori peraih sayur tu skali..
terasa pelik.tanah itu macam sudah digali..
baharum kaget..
baharum risau..

papan tandanya sudah diterbalikkan..ada tulisan baru..
baharum baca.





"BUKAN GUA YANG AMBIL HARTA KARUN DISINI"

yang benar,
SAUDAGAR GARAM.



kemudian gadis yang sama skali lagi plop..dan dia kata.

U DENGAN BAHARUM SAMA SAMA SENGAL..

kemudian dia plop semula..



baharum tak puas ati.dia datang umah gua..bawak 3 orang konco dia mau pukul gua..
dia syak gua yang curi harta dia..

sampai je baharum kat umah gua,dia bagi salam




BAHARUM : assalamualaikum..weiii...turun lu ram..TURUNNNNN...

GUA : sumpah bukan gua yang curi harta lu..sumpah..langsung gua tak tau tentang harta karun YAMASHITA yang lu carik..

BAHARUM : aik..gua blom kata apa apa,lu dah ngaku bukan lu amek?

GUA : kalo gua amek,takkan gua mau tulis nama gua kat yang benar kan?takkan gua mau frame diri gua sendiri..

BAHARUM : hmmm...u got a point there..oklah,gua chow dulu..

GUA : ok..kem salam CHEMPAKA..








ps: btol..serius gua tak amek harta karun yamashita tu..

5 ulasan:

addyaholix berkata...

lu dua-dua pon badigol.

sampaikan salam gua untuk chempaka. gua rindu!

Ms X berkata...

SENGAL++..hAhaah~~

Mak Su berkata...

ABIS TU ADA KER TAK DER HARTA KARUN YAMASHITA TU?

nur'ain lǝɯoɔ berkata...

adehhh.. makin serabut pale otak ni hah..

Princess Liyana berkata...

Wa yg amik harta 2.hahaha