12 Julai 2010

CARI ORANG BARU..

lately ni ramai btol budak umah gua nak kuar..one by one.memula sorang roommate gua,kuar pasal nak berbini..gua tak kesah sebenarnya kalo dia nak bawak bini dia dok bilik gua sekali..serius takde hal..

pastu sorang lagi dah nak kuar plak..roommate gua jugak.

yang roommate budak lain takde plak nak kuar..pelik gua..gua jahat sangat kot..

dah jadi bebudak umah kena buat belanjawan semula untuk masa depan,berapa sewa umah akan jadi untuk yang tinggal ni kaber..sakit jugak kalo dah duduk tak ramai..



untuk meringankan beban kami semua,so kami bercadang nak carik roommate baru..agak2 kalo dapat sorang ke atau dua,bleh bagi ringan sket beban nak bayor bulan2..yelah,mana nak beli susu anak lagi..nak balipinggan mangkuk lagi..barang dapur lagi..bil letrik lagi..lesen tivi lagi..

macam macam beb..

bebudak umah gua dok bincang nak naik flyer sebijik nak iklankan..sorang satu ayat..


MAMAT 1 : kita cakap ada ASTERO..bleh layan bola,bleh layan AF..bleh layan halimah jongang..bleh layan garam masala..bleh layan wrestling..mahupun layan ben 10..barulah menarik..

noted..tulis..

MAMAT 2 : kita cakap dah ada peti ais,dah ada mesin basuh..tak payah nak pegi dobi dah..beli air pon sedap je layan sejuk2..nak nak masa baru balik kelas,minum air sejuk..perghhh..nikmat wa cakap lu..peti sejuk pon sentiasa full dengan buahbuahan segala macam..amacam?menarik kan?

noted..tulis..

MAMAT 3 : kita cakap sewa murah..umah tingkat tinggi,doa cepat sampai ke langit..mudah mudahan cepat termakbul..belajar pon senang masuk,oksigen banyak umah tinggi ni..

noted..tulis..



GUA : hmmmm...kalo dia masuk,masuk mana ek?

MAMAT 2 : mana lagi,bilik lu ar..dah lu bilik sorang je duduk..

GUA : ok..hmmm.gua cadangkan kita tulis PEREMPUAN SAHAJA..umur 20-28.berperawakan menarik..body macam angelina jolie ke..ok tak?




member umah gua lopong..gua syak diorang setuju kot..
ps : sesape nak masuk umah gua,cari gua..pompuan diutamakan..

10 ulasan:

meor-name-depan-ku berkata...

Gua sokong dialog last tu....

Yazid Husain berkata...

sokong juga

Tanpa Nama berkata...

seronok la lu gaRAM..hari2 dpt urut..konfom xlewa dtg keje dh..haha

iman berkata...

ahahha..cis! sungguh cis!

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL berkata...

uiks! Dajal sungguh!!

Bunga Binti Nordin berkata...

busuk!

en_me berkata...

sonok kanns dapat dok sebilik ngan angelina jolie.. ekeke

kay-N berkata...

agak2 saye cm angelina jolie x?? -away: gugel muke angeline jolie-

NuR AfRaa' berkata...

angelina juling bleh?

saudagar gaRAM.. berkata...

meor:
nasib baik lu laki..kalo tak dah gua ajak join..

yazid:
umah lu ada kosong jgk ke?

tanpa nama:
ni gua mushkil..camne lu tau tang pasal keja ni?

iman:
tawaran masih terbuka..

yuyun:
yaaa..tawaran masih terbuka..

bunga:
yaaa..itu yang kita tunggu..

en me:
silap..sepatutnya,seronok kan dapat sebilik dengan gua..

kay-N:
silap..sepatutnya,agak agak angelina jolie muka macam saya tak..

afraa:
juling?ok jg kot..