30 Oktober 2007

Iklan je

Paper aku pertama untuk final exam adalah pada 23 october aritu..

malam tu sakit perut..
pasal skip makan tghari kot..
aku isi aktiviti tengahari dengan tido..

konon2 simpan tenaga untuk stay up malam tu nanti..
maklumlah,malam tu kena perform..
maksud aku,satu hapa tak baca lagi..

pukul 1 pagi..
masih membaca..
gosok perut..
laparlah pulak..

pukul 2 pagi..
masih lagi tekun membaca..
perut kuar memacam bunyi..
memang payah nak masuk dalam otak apa aku baca..

pukul 3 pagi..
masih membaca..
cuma kurang tekun..
lebih menunpukan perhatian pada perut..

pukul 4 pagi..
terabayang sarapan..
nota ntah kemana..
aku pun ntah kemana..

pukul 8 pagi..
buka mata..
mata terpisat2..
mampus aku..

apa aku baca malam tadi ni...
pegang nota..
tangan terketar..
menyesal..
aku menyesal..

nota digenggam
dengar suara iklan di TV..

"pegang saje takde guna..
nak saya bacakan nota utk peksa hari ini?"

DAMN....DAMN..Diamlah Gopi..

2 ulasan:

rafiealam berkata...

owh...rupenye saudagar garam ni buta....ishk2 kesian.....

Tok Rimau berkata...

Good Luck dude!