19 November 2008

BAHARUM as NICHOLAS CAGE 2

mata cangkul baharum terkena pada permukaan besi..
jantung baharum bergedup kencang.mungkin dia berjaya menemui apa yang dia cari selama ini..

HARTA KARUN YAMASHITA..jerit hatinya,gembira..baru jumpa besi tu aje hatinya dah berteriak girang.dalam kepala baharum dah terbayang pasni dia boleh makan mekdi dah..

dah kaya..

jangan kata makan kat mekdi,mekdi tu terus dia mau beli dah..
baharum semakin bersemangat,berbaloi rasanya tiga hari dan tiga malam dia menggali..

semakin baharum bersemangat menggali..bersama konco2nya dikuarkan segala perkakasan..


4 jam masa diambil dan berjaya juga dikeluarkan peti besi yang besar macam keranda tu..baharum ilang sabar.peti besi itu berkunci..tapi itu bukan halangan besar untuk magnum 45 yang baharum beli masa rombongan sambil belajar ke selatan thailand dengan gua dulu..

BANG!!!BANG!!!...


pecah mangga besi dek senjata magnum baharum tu..
semakin teruja bila magnum 45 miliknya menjadi kunci yang akan menjadikan dia seorang manusia yang kaya..

pintu besi dibuka..

BAHARUM : waaaahhhhhh.....emas..berlian..permata..waaaa....aku kaya..aku kaya..YAAAA...AKU KAYA..


baharum semakin bersemangat..peti besi yang besar macam keranda itu cuba diangkat dengan tulang empat keratnya..berat..maksud baharum..sangat berat..tak bergerak langsung walau seinci..

baharum tak bawa lori kecilnya tu..lorinya tu dipinjam ah chai peraih sayur tu pagi tadi..

takpe,kata baharum..esok gua datang semula..kata baharum dalam hati.harta karun itu dikambus kembali..




lu rasa apa jadi pastu??
hahaha....

adoi..teaser btol..

7 ulasan:

جيئكو جاوا @ Чикгу Жаве berkata...

cait! lu mmg le bro!.. huhu

azie berkata...

kalau ai jahat, dah lama ai bubuh ending kat sini,ahaha

saudagar gaRAM.. berkata...

ramai dah bising kata tertunggu kisah baharum..

sorilah beb,gua bz sket lately..

camnilah....

gua buat cabaran terbuka..
gua ada ending sendiri untuk kisah baharum v3 gua..

tapi..
sekarang,gua mau dengar camne lu semua bagi tamat kisah gua dgn baharum ni..


amacam?
ada beran?

sape beran,sambung dari v2 dan post kat blog lu..
then bgtau gua..nanti gua linkkan v3 gua pada post lu..

kalo bernasib baik,maybe ada HADIAH beb..

manalah tau,rezeki lu murah..
amacam?



ADA BERAN???
hahahahhaaa.....

Princess Liyana berkata...

hahaha..apa smbgnnye?

nur'ain berkata...

dude, lu mcm da tkde kije jek.
siap wat assgmnt tuk ktorg lg.
kamon....cepat smbg citer.

miezi berkata...

maybe ada hadiah?? kenapa maybe?
Eheh

addyaholix berkata...

aku nak sambungan cepat !