02 Jun 2009

GUA MEMANG INTERNATIONAL..

kalo lu student, atau penah jadi student5,gua yakin lu penah alami situasi macam gua..
waktu cuti terutamanya..



pukul 4 pagi:

MAK GUA : tak tido lagi?dah pukul empat pagi dah tak tido lagi?apa ajelah dibuatnya ni?

GUA : tengok tibi ni je hah...

MAK GUA : cite apa ada pukul 4 pagi camni..

GUA : cite apa pon dah tak penting..bicara sembang ekonomi pon layan je dah..

MAK GUA : kenapa?tak bleh tido?

GUA : bukan apa,memang tak bleh tido..

MAK GUA : apesal?

GUA : pasal blom dapat biasakan diri dengan perubahan "time zone" ar..

MAK GUA : aku antor ko belajo kat mana ya? German? Russia? Turki?

GUA : taklah..SHAH ALAM.

15 ulasan:

noorlara berkata...

bukan jek dah tak kenal siang malam, waktu org berdengkorpun kita masih bleh layan tekak dengan lahapnye ish ish ish adeke patut

zul hafixi berkata...

xper... kire shah alamda cam town sket... akoo duk jengka pon da kene culture shiok camtu dulu... hahaha

Bunga Binti Nordin berkata...

hihihiih..
mak..
ram ni mmg cenggini..
masuk air...

hahahahah
:D

Dark Ray berkata...

kalau oversea balik malaysia gua rasa tak kan ada masalah macam tu..
kalau belajar dalam negara je jadi gitu..
gua dah kaji lebih 575000 orang dah setakat ni..
terbukti!

sutera putih berkata...

bengong!!!
(tingat zaman study yg jugak pnah b****** begini)

DeeN berkata...

Er... Shah Alam tuh kat negara mana ek? Perancis? Afrika? Maldives?
Ekekekekekekeke!!

e.K berkata...

masa blaja

kol 3 pagi dok terkebil2 siapkan report assignemnt

masa tak skolah

kol 3 pagi terkebil2 dok depan TV main soduku game kat Ch8

apapon lai umah baru yang masih ada bau cat http://mopejam.blogspot.com/

hahahah

Dyat berkata...

salam.
haha nice bro.
adalah betul! jetlag.

kamar hati berkata...

fuhhhh siap ada pertukaran time zone yerk...hihihi... (",)

tasikmerah berkata...

jauh tu... shah alam. ha ha.



.

The Exquisite Instigator berkata...

hahaha. sgt! slalu gle kot~

puspawarna berkata...

hua2...
aah laaa..aku sokong 2...
mak aku pon bising ble blik umh tido lmbt2...
hik2...

StingRay berkata...

tu baru shah alam....klau re Russia mau berterabur ko..

ha ha

saudagar gaRAM.. berkata...

noorlara:
kenapa plak tak patut? dah lapar,memang patut ar makan..
hahahahaaaa....

zul hafixi:
masa gua kat pilah pon dah kena beb..bukan masalah bandar atau tak..
pekan koboi pon ada culture shock..

bunga:
tu pon nasib baik masuk air..kalo kuar air,sape nak lapkan nanti?
hahahhaaaa...

dark ray:
lu silap bila gua tak tersenarai dalam list yang lu kaji..
hahahaaa...

sutera putih:
tak rindu ke zaman tu?

deen:
alahai..takkan tak belajor geografi dulu..
kat tanjung harapan ar beb..

eK:
abis sekarang apa lu bikin pukul 3 pagi?
haaaaaa....

Dyat:
salam..yup.jetlag

kamar hati:
mestilah ada..kalo tak,takkan johor berbuka lagi awal dari kuala lumpur..
kan?

tasikmerah:
adik gua kata dekat je shah alam..
masuk keta,tido..
bangun2 dah sampai..
e'eh..dah sampai..dekatnya.

instigator:
jangan tido lambat2..tak elok..
hahahha

puspawarna:
mak kita sekolah sama dulu,tu ar jadi sama tu..

stingray:
paham..sebab tu gua reject je bila diterima masuk u kat russia..

durakhyar berkata...

wah..nampaknya blog nie semakin disukai..

cara penyampaian santai dan kelakar..best la blog nie..teruskan usaha anda membuat saya ketawa

^_^