28 Mei 2009

LU ORANG MANA?

Kalo datang dari MALAYSIA,kita panggil MALAYSIAN..
kalo dari INDONESIA, jadi INDONESIAN..
kalo dari FILIPINA, pangil FILIPINOS..
kalo dari THAILAND, jadinya THAIS..
kalo dari SCOTLAND, panggil ar SCOTTISH..
kalo dari CAMBODIA, ianya CAMBODIAN..
kalo dari JAPAN, mereka adalah JAPANESE..
kalo dari KOREA, KOREAN namanya tu..
kalo dari HONG KONG, yang tu plak HONG KEES..

tapi kalo dari SINGAPORE,sape ngajo lu panggil diorang SINGKI??

13 ulasan:

Heidi Shafiq berkata...

sape? sape?
ngahahaha..
bongok giler...

paiseh berkata...

kahkahkahkah.
mazhab mana ni weyh??

Tanpa Nama berkata...

sinki tempat utk meludah kan. huhu

nuyuljana berkata...

ha ha.

die tido la tu time klas BI.

A t i Q a h berkata...

HA HA HA. Apa ke Singki pulak jadinya. SIsh ish.

DeeN berkata...

Er... bukan pangge Sungkai ker? Hahak!

AiE bAhRi berkata...

Aku orang ISLAM!

Tepat tak jawapan aku???

Bunga Binti Nordin berkata...

i know.
it's you..
yg jawab cenggini..
ceh...

redSeptember berkata...

ntah apa apa ntah

singaporeans la

singki tu tempat hang dok cuci tangan

apa ke lembab naa....

adoiyayy

saudagar gaRAM.. berkata...

heidi:
sumpah bukan gua..
serius beb..
SERIUS....

paiseh:
manalah gua tau..
tapi gua syak mereka pengtikut ayah Pin..

tanpa nama:
gua cuci tangan je kat sinki..
n muka kot..

nuyuljana:
bukan kelas BI..geografi ar..

atiqah:
tu ar..
nasib baik dia tak cakap malaysia..
kalo tak,selamba kena buang kerakyatan..

deen:
a'ah..
patut panggil sungkai ye dok?
dok gitu?atenya panggil singki?
teman ajor dah tapi deme buat dokkk je..

aie:
yup..
ehh..samalah kita.

bunga:
taklah..
..agaknya.
hehehehe..

red september:
owhhhh..kalo tempat cuci kaki panggil apa gamaknya yaaa..

puspawarna berkata...

2 arr...
dlu soh pg sek...
lariiii.....
hua2...

. p i s e y . berkata...

kah3.

saudagar gaRAM.. berkata...

puspawarna:
eleh..bukan lu skali dengan gua ke masa tu?

pisey:
hak hak hak..