16 Mac 2011

BILA MENS DAY??

dalam minggu lepas kalo tak silap gua,adalah WOMENS INTERNATIONAL DAY..gua?lu gila apa??mananya gua nak sambut..kalo gua sambut,kang gua jadi ragu ragu plak dengan status kecenderungan gua kang..

jangan kata sambut,gua tau pon tidak tentang kewujudan benda alah ni..tahu pon semata dari beberapa orang minah fesbuk yang dok pulun update status pasal WOMENS INTERNATIONAL DAY ni..

gua bukan amek port sangat..

pompuan memanglah kena sambut hari ni..memang perlu sangat sangat..kalo terlepas,samalah macam terlepas Year End Sale setahun..

hilang nikmat jadi pompuan untuk setahun..kenapa?
jap lagi kang gua cite..pada hari WOMENS INTERNATIONAL DAY yang jatuh pada weekend dan Malaysia tak ishtiharkan cuti tu,gua selaku pekerja berhemah masuk opis tak lewat sangat..

dah nama berhemah,masuk opis perlulah gua kemaskini segala tentang diri gua..hari barulah katakan..minggu pon baru..kena ada azam mingguan..

so,gua loginlah fesbuk..




AWEK : hai garam..tau tak bila WOMENS INTERNATIONAL DAY?

GUA : WOMENS INTERNATIONAL DAY?tak tau..

AWEK : heiii..harinilah..pecial tau harini untuk awek awek..

GUA : owhhhh...




beberapa saat kemudian..

GUA : tau tak bila MENS INTERNATIONAL DAY?

AWEK : ehhh..ada jugak ke?gediklah..

GUA : abes,ingat pompuan je special??

AWEK : bila?

GUA : every single days yang bukan WOMENS INTERNATIONAL DAY..sowe celebrate every single day kecuali sehari ni dalam setahun..




untung kan jadi lelaki??

Tiada ulasan: