21 Jun 2011

LU PANDAI MASAK?

minggu lepas, gua saje call mak gua nak tanyo kabor..saje jadi alasan nak borak borak dengan mak gua. waktu tu lama juga dah gua tak balik kampung kot. last gua balik masa ada jemputan kawin masa cuti sekolah aritu. itu pon berapa hari sangatlah dapat lepak kan?

dengan nak tolong rewang lagi,tolong jadi kendarat lagi..jadi terhad dah masa gua kali tu..

dalam gua borak dengan mak gua,memang tak sah kalo tak gua gurau sket..maklumlah,dok jauh dari family..
kadang kadang datang rindu pon ada juga,iye dak?

gua cari idea..cari bahan..
puas gua dok cari bahan nak gurau dengan mak gua..last last gua takde bahan,jadi gua tanya pasal resepi..




GUA  :  mak,kalo masak ayam masak kicap tu,kira bahan utama dia memang ayam dengan kicaplah ya?

MAK  :  abes tu..nak guna apa lagi?kan dah memang namanya ayam masak kicap..memanglah bahan utama dia ayam dengan kicap..

GUA  :  owhhhh..kalo masak kari?

MAK  :  laaa..dah terang terang dah nama masak kari,memang masak karilah tu..apa kena budak ni..

GUA  :  owhhh..dia ikut jelah nama tu ya?

MAK  :  haaa laaaa...

GUA  :  hmmmm..kalo sayur masak lemak dia masak dengan lemak apa ek? ayam ke lembu?

MAK  :  ................




mak gua kata gua bertuah pasal tanya guna telepon..agaknya kalo tanya depan depan,apa jadi kat gua agaknya ya..

7 ulasan:

[ a D D y ] berkata...

lu guna lemak sayuran la..

PenjuruKosong berkata...

hahaha
nasib baik mak ko
kalau mak aku,
dh kena hempuk jawapnya..

Hanys Najib berkata...

hahahaaha~ lu nak lemak yg halal ke haram? yg halal lagi menghalalkan pakai lemak sayo, nak hagham, pakai je lemak baby berhidong bolat kulit pink tuuu..

Alif Amin Othman berkata...

barai juga lu ni King!

Unknown berkata...

baik punya lawak..

saudagar gaRAM.. berkata...

addy : laaa..bukan lemak haiwan ya?

cassia : mak gua baik kan?hahaha

hanys : memandangkan yang nak makan pon islam,gua amek lemak sayurlah ya..tapi,sayur pon ada lemak ek?

adek : king pon kadang2 tak king jugak..

yuyun : nak kenal dengan mak gua tak?kah kah kah

av無碼性愛 berkata...

免費一對多視訊聊天
激情視訊辣妹美女
a片情報站
a片寫真
免費視訊
免費a片下載無碼
情人視訊聊天室
色a片
a片百科全書