08 Julai 2009

PERFECT STRANGER..

sorang member gua memberi nasihat pada gua..
selalu..
kadang kadang gua naik jelak mau dengar nasihat yang sama je ulang ulang kali..


MAMAT : beb,benda ni nak buat,lu kena fokus beb..kena bagai 110% woooo...

GUA : letih siot..mana gua larat.

MAMAT : beb,benda ni bukan main2 beb..lu nak jadi pakar,usaha kena lebih..

GUA : hishhhh...

MAMAT : beb,bapak gua penah kata. PRACTICE MAKES PERFECT..ingat tu..

GUA : apa? PRACTICE MAKES PERFECT?

MAMAT : yup..lu kena ingat yang tu..




terus gua stop buat keja tu..gua terus capai rokok sebatang,gua kasi nyala..dan gua jadi tenang.
tenang sungguh..mamat tu dah tercengang tengok gua..


MAMAT : weiii....lu ape hal stop?apa cite tetiba rehat?lu lupa?PRACTICE MAKES PERFECT..

GUA : bapak lu kata camtu ya? PRACTICE MAKES PERFECT..lu tau apa bapak gua kata?

MAMAT : apa bapak lu kata?

GUA : bapak gua dulu ada kata, NOBODY IS PERFECT..



so gua tak perlu practice ar kan?
lu rasa tindakan gua btol kan?
kan kan kan?

6 ulasan:

Heidi Shafiq berkata...

hahaha..
no comment!

ZARA 札拉 berkata...

hahaha~
betul2..

pengawas dulu2 lagi haram..

nobody's perfect, but prefect is perfect! damn! wei, pustakawan lagi best ahh~

saudagar gaRAM.. berkata...

heidi:
no komen?
lu dah tukar jadipelakon ke skarang beb?
hahahaaa...
biasa pelakon je cakap camtu..

zara:
true..true.
gua lagi suka pustakawan..
sepanjang zaman skolah gua jadi pustakawan..
sape nak pinjam buku yg gua blom baca,gua tak bagi..

sempoi wooo...

nur'ain berkata...

merokok membawa mati.

haha spoil je

Nadia Yuna berkata...

hehehe

sabo je le

saudagar gaRAM.. berkata...

NURAIN,
sayang jugak lu kat gua ya?
choiiiii...

NADIA,
ni memang pasal sabar tu yang jadi gini tu..