17 Mac 2009

GUA MEMANG LEGEND..

penah sekali masa gua dan beberapa kawan gua dok layan makan kat cafe,ntah dari mana ntah gua pon kurang pasti muncul watak sorang awek cun ke cafe tu..

berjalan penuh ayu kononnya..
kalo dalam wayang biasanya masa awek ni muncul,samada masa akan bergerak perlahan..
atau akan ada sound effect dan lagu jiwang..


yang ada masa tu cuma gua,ahmad,ali dan abu..



ABU : beb,awek cun depan sana..baju belang belang ijau itam..

AHMAD : mana?


spontan 3 pasang mata tertumpu ke arah awek cun kat depan kaunter..gua masa tu plak baru duduk..tak terasa mau menoleh plak ke awek tu..pasal lauk kari ayam tu lebih menggiurkan..


ALI : owwhhhh..awek ni.dah lama juga aku pasan awek ni..budak fakulti kita jugak ni..dari part 1 dah gua dok pasan..

ABU : ya ke?fakulti kita?jarang plak nampak..

ALI : biasalah..awek ni lain sket..

AHMAD : lain camne?

ALI : karekter dia tu ar..payah sket.karekter dia..cuma buang "ter" je.

ABU : karekter buang ter?kerek ar?

ALI : dah 5 tahun gua kat sini,tak penah plak tegur..gila kerek.muka je cun tapi kerek nak mampus..malas gua nak layan..


gua toleh ke arah awek tu.nak juga tau yang mana..awek cun baju belang belang ijau itam..owhhhhh...awek ni.kenal ar gua..



GUA : mana lu tau dia kerek?lu kenal ke?

ALI : takdelah kenal sangat..cuma..

GUA : kalo tak kenal,jangan nilai beb..


gua toleh kat awek tu.dia perasan gua toleh dia.spontan awek tu senyum.dan spontan gua angkat tangan kanan gua sekadar menegur sapa.awek tu senyum sambil tangan kanannya dilambai semula ke arah gua..



ALI : weiii...perghhh..lu kenal ke awek tu?perghhh..lu memang LEGEND ar beb..gua 5 tahun dok sini haram dia tak penah nampak..lu baru setahun siap bleh angkat2 tangan segala..perghhh..otai lu beb..

GUA : lu tengok..mana ada dia kerek..ok je..

AHMAD : alah..dengan lu je kot..lu kira HEBAT ar ni..kira otai sungguh ni..

ABU : lu TAIKO ar ram..tabik ar kat lu..

GUA : alahh..bukan kenal sangat pon.kenal kenal camtu jek..takdelah rapat..



gua terus terusan dipuji sambil bontot gua pun naik kembang..padahal awek tu dah jauh berlalu ntah pegi mana..bukan takat bontot gua je kembang,idung pon dah kempas kempis dah tahan bangga dan riak..

diorang desak gua bagitau bila gua kenal dengan awek cun tu..haram gua nak bagitau depa..

kalo gua bagitau depa,ilang ar gua punya title LEGEND..





2 hari sebelumnya.....

AWEK CUN : bang,tolong kira ya..

GUA : errkkkkkk......gua pon student cam lu,bukan pekerja cafe..




ps : amacam?lu pon rasa gua legend ke? harap harap ALI,ABU, dan AHMAD tak baca entri ni..kalo tak,kantoi ar keLEGENDan gua nanti..

12 ulasan:

nur'ain berkata...

hahaha!

My Blog berkata...

hihihhi.. kelakar

mira zin berkata...

pergh..memang LEGEND!

hahahahaa~

KhairunNadiah berkata...

haha kelaka ah!
xkenal ah ko ni sape..tp seyes ley apply raja lawak next session~

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

hahahaha...

legend sungguh kamu...


aku sungguh impress..

err..bang, tolong lap meja nih~

Bunga Binti Nordin berkata...

oh cik abg..
nak milo dinosaur satu...

hhahahahaha
:D

paiseh berkata...

saing2 lu yang kagum tak bertempat gua syak. hahahahahaha..!!

tasikmerah berkata...

patut ngaku je lu kerja cafe tu. ha ha.


.

kamar hati berkata...

hihihiihi....caya la....mmg legend la lu....hihihihi....

wahyu hamid ;) berkata...

hahhahaha
hilang macho kau,ram.

achik berkata...

hahaha..

saudagar gaRAM.. berkata...

nurain:
hahahahaa...hebat kan?

Your blog:
bukan kelakar,LEGEND..hahahaaa...

mira zin:
LEGEND kan?bukan jenama kasut tau..

khairun nadiah:
tak maulah..gua kejung depan kamera..hahahaaaa...

zara:
meja lu mau lap ya? gua lap angkat skali dgn lappy lu ya..amacam?
hahahhahaaaa...

bunga binti nordin:
milo godzilla ar..jom..
hehehehhee...abg belanja ya..
hehehehhe..

paiseh:
kalo sorang,memang tak bertempat..
kalo sampai 3 orang?amacam?

tasikmerah:
tak mau ar...nanti jatuh ar saham gua..hahahahhaaa....
tak bleh dah buat terserempak pastu..


kamar hati:
awek tu pon legend juga kot..

wahyu:
takdenya ilang..gua tetap macho beb..

achik:
hahahaha kembali..