19 Januari 2010

APA MAKNA CONFUSED???

Kalo ada member lu cakap dia confused,lu patut puji dia..sounds wierd plak kan?cam haram..biar gua bagitau kenapa..

pada pandangan gua, confused adalah satu petanda..petanda kepada understand..

a part of understanding is confused..
so kalo lu confused,jangan risau..u r getting there..


so basically, if we are confused,means we got 50% of understanding..
or maybe 65% of understanding..
or maybe jugak 55%..
atau 45?
ehh..jap..kadang kadang 33% jek..


alahai..gua dah confused..
thats a good sign kan?