21 Jun 2010

TIPS BERJIMAT BULAN INI..

dah hujung2 bulan ni memang patut gua buat belanjawan..apesal gua punya duit langsung haram takde simpanan..agak kalo takde simpanan camni,ape benda gua nak tinggalkan untuk anak cucu gua kang?

ye dok?


satu hari pegi keja,minyak je dah seploh rm..
(maunya tak cekau sampai seploh rm,bangun pkl 8 lebih,nak masuk keja pkl 9..mau gua push selagi boleh..)

tu satu hari..
kalo 5 hari?
kalo 10 hari?


tak ke naya?
satu bulan paling kurang keta gerak 25 hari..tolak bayor itu ini,bila gua nak dapat settle duit downpayment audi Q7 gua?


last2 gua amek keputusan tak pegi keja supaya dapat jimatkan duit minyak keta..







cukup bulan kang gua kena panggil dengan bos,amek gaji last..keta simpan garaj..
amacam?

4 ulasan:

Yazid Husain berkata...

Aq pun mau jimat

rosesrosz berkata...

aku mgalami nasib sama..

Bunga Binti Nordin berkata...

kalu tak g keje, guane nak nikah anak org..
yer dok?

ngeh ngeh ngeh

saudagar gaRAM.. berkata...

yazid:
bagus..amalan mulia..cukup bulan lu belanja gua..

rosecrosz:
best kan jadi budak 5 tahun..

bunga:
alahaiii...heheheh...nak pegi keja jap ar...