15 Mei 2008

TIPS UNTUK LELAKI..

gua...
kredit abis..
nak msg orang..
kredit abis..

nak tebus mata reward..
dah tak banyak..

nak beli topup..
sen tak banyak..



tapi..
oleh kerana awek jual topup tu..
senyum2 pandang gua..
so..dengan berat kaki..
gua pegi jugak ke kedai dia..





AWEK : ya,bang..nak beli henpon ke?

GUA : abang??wuuuuuu....er..tak.dah ada henpon.cuba tengok ni..lawa tak henpon gua?baru ni..

AWEK : waaaaa.....lawa jugak bang..errr...ada kredit ke??

GUA : adoiii.....tak bleh nak berlagak dah..hahahaaaa...bagi meksis lima hengget ya..

AWEK : ok..boleh.abang tulis nama,pastu no tepon dalam buku ni ya..

GUA : errrr.....ni nak ajak berkenalan ke?

AWEK : takdelah..abang kena tulis dalam ni.nanti saya hantar kredit kat hp abg..




TIPS UNTUK PEMBACA LELAKI :
kalo lu nak dapatkan no henpon awek kedai henset,cara ni bleh lu guna beb..
tapi jangan cakap gua ajar..

hahahahaaaa....



GUA : errr....gua tak penah ar plak call diri sendiri..jadi gua tak tau ar no tepon gua..kalo nama gua tau arr..nama gua GARAM.

AWEK : takde no tepon camne saya nak hantar ya bang?payah camni..

GUA : bagi yang kad punya takde ke?

AWEK : lima hengget kena send camni..kedai ni takde yang kad untuk lima hengget bang..

GUA : abis camne ya?

AWEK : haaaa...camni.abang wat miscall kat henpon saya..nanti kan dia kuar nombor abang kan?dari situ nanti saya salin jelah..boleh kan?



bijak jugak awek ni..tapi kurang bijak.sekali dia masuk plak jalan yg gua memang nak dia masuk ni....hahahaaaaaaaa......




GUA : ok.meh sini no tepon ko..

AWEK : 017-*******...cuba abang miscall.

GUA : ok..dah.dapat tak?

AWEK : ok..dah dapat..

GUA : errrr....sapa nama awak tadi ya..dah dapat dah nombor,kalo dapat tau nama sekali ok jgk kan??










hahahaaaaa....lu memang masuk jerat ni ar sedari..

8 ulasan:

nieja berkata...

pendek la sngat..
pnjg la u updte..
xpe..
jnji i dah bace
haha

Princess Liyana berkata...

huhu. amboi,sempat lagi tu. kat kedai top up pun. Awek tu pakai skirt pendek tak?

nadia yuna berkata...

hohoho
bijak2!
bagus utk pengajaran kpd saya..
=p

saudagar gaRAM.. berkata...

princess..
bukan semua awek gua jumpa pakai skirt pendek tau...

yang tudung labuh pon ada juga gua jumpa..
hahahaaaa...


nadia yuna..
ya..pelajari teknik2 lelaki sebegini..
cam gua..
supaya lu selamat dari orang cam gitu..


gua?

gua ok...lu selamat punya.
hahahaaaaa...

langsirkalerbiru berkata...

Rasa2 penah kena taktik benda ni. Tapi bukan kat aku, kat member aku. Dia pun bukan kisah pun. Asalkan menyenangkan keje. Tak de masa nak menunggu orang tu ingat no tipun, banyak lagi keje nak buat.

iris berkata...

hmmm.. mcm2 la garam ni.. hehe

saudagar gaRAM.. berkata...

kak iris...


laaaa.ada sini juga ya??
ni bila nak hapdet ni.

tertunggu kisah seri..

hahahaaaa

saudagar gaRAM.. berkata...

langsir..

kawau lu tu yang gua kenakan kot..