31 Mei 2008

REVIEW SABOTAJ 3

Selesai gua menamatkan SABOTAJ 3 semalam..



khatam..

hadam..

cerna pon dah..



ni gua nak keluarkan semula..macam yang diminta oleh en SPYZ..







SABOTAJ 3 merupakan blook pertama gua baca..sebelum ni gua hanya kenal sindiket SOLJAH sekadar dalam blog,dan ini blog pertama mereka yang gua baca.so, gua takkan memperbandingkan SABOTAJ 3 dengan mana2 blog kerana gua tak dapat perbandingkan..



Adapun Sabotaj 3 adalah hasil karutan 10 blogga dari Sindiket SOLJAH..



OP seorang LOSER yang berjaya membuat gua termenung dalam SUPERMAN DAN SUPERWOMAN..idea sinisnya membuat gua senyum..sampaikan gua percaya dia SUPERMAN..

tapi gua tertipu..dia cuma seorang OP.



OP adalah nama watak DUNIA BARU yang dilakonkan oleh ELYANA kalo gua tak silap..



jadi gua suka OP.







SAMURAI pandai memainkan emosi gua..entri MAMA GARANG dan juga OPAH PALING BAIK buat gua jiwa kacau sekejap..sekejap gua terbayang mak dan opah gua.apa jadi kalo mereka takde lagi nanti?



phewwww.....sape nak manjakan gua nanti?





blom lagi PIPI..

entri LEGEND OF SPEED buat gua teringat zaman Ekin Chang..hahahahaaa..tajuknya sahajalah maksud gua.

entri KALO GUA TAK TENGOK KARTUN PETANG NI,serasa sangat dekat beb..serius..

serius lawak gila dia mengenakan bebudak ARSENAL yang nak pakai baju ARSENAL masa ari raya..gila apa??tapi kebanyakan penyokong ARSENAL memang tak best..

yang best dah abis sokong SPURS....



cam gua contohnya..
tapi penyokong ARSENAL sorang ni berjaya buat gua merasa cam berbaloi berkawan dengan peminat ARSENAK..



AMIR MUKHRIZ..

gua sedikit kurang paham..hahahahaaaaa...
maybe kena selalu melawat blog dia kot..

VOVIN..
dia sekolahkan diri gua sambil sekolahkan diri dia sendirik..tak rasa cam dia nak sekolahkan gua.bagus siot..
cara menasihat camni kekadang makan dalam wooo..kalo kawan lu seorang yang tak makan saman,sekolahkan dia dengan cara ini MUNGKIN akan berjaya beb..

makan dalam..


TOK RIMAU..
apa lagi yang lu harapkan dari blogger seorang ini?sebenarnya gua rindukan entri dari SARAHMON dan SABRINAMON..dalam buku ni entri TOK RIMAU terlalu sedikit rasanya..
dia bz dengan projek lain kot..
gua tak tau..
tapi otai BLOGGER ni memang cara menulis dia gua kagum..

NAGA..
perghhhh...bapak gua pon gelak baca entri dia ni..NAKAL katanya..dan dia tanpa segan mengakui dia KEJI..hahahahaaaaa...

keJUJURAN tu PENTING beb..

dan dia tak pernah gagal buat gua senyum..


MAT JAN..
mamat sorang ni,jarang update..tapi sekali update..hahahahaaa..banyak boleh gua gunakan bahasa dia ni..

JIGO..
dia ni MENULIS BILA SUKA..jadi maybe dia sekarang tengah KURANG SUKA..
TEKANAN mungkin..tapi entri dia yang lama2,kekadang sindiran dia pon ada gua guna dalam kehidupan gua kalo gua tak puas ati dgn atasan misalnya..

Thanks bagi alasan yang buat atasan gua senyap.


SPYZ..
dalam SABOTAJ 3 maybe dia jadi mamat paling jiwang..hahahahaaa..kisah pertemuan pertama dengan isteri tu...
hahahahaaaa....dapat upah kot entri tu..

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahak!
Bila kau nak belanja aku beli buku tu? :))

Tanpa Nama berkata...

aku tak habis2 baca lagi.huhu.

Lily Abdullah berkata...

Akak tak pandai review. Pandai beli & baca je weh

A t i Q a h berkata...

huhuhu..

gua pun tak reti me'review'.

sinaganaga berkata...

Spyz? Dia memang mat jiwang karatzzz! Ha ha.

Tok Rimau berkata...

mon-mon gua semua train untuk raja lawak. Material lawak dia kena simpan.

tasekM berkata...

nak kena tangkap sabotaj 3 satu rasanya....

gt dah khatam..

achik berkata...

err bukan lu kata nak belikan gua blook tu ke?? haha.. ;p

Yana Ismail berkata...

uhuhu.terror reviewla bro ni:)

NuRuL berkata...

tetiba rasa nak beli bila baca entry ko nih incik..
mana mau order ya?

saudagar gaRAM.. berkata...

akira..
bila gua nak belanja lu beli?
gua takde hal..
tanya je sindiket..

neeziee..
lu lewat ar beb..semua yang lain dah khatam berkali kali..
hahahahaaa....

lily..
oklah,kalo semua buat review,kang takde sape plak nak baca..
biarlah sorang dua buat..
hahahahaaaa...

atiqah..
gua tak pandai jugak,main buat je..

naga..
lu tak jiwang karat ke beb?

tok..
simpan lama lama kang basi tok..
sikit2 kasi keluar arr..
hahahahaaaaa...

tasikmerah..
silakanlah ya..
katanya dah nak abis..

achik..
ehhh...gua ada kata nak belikan ke?
ke atau gua kata nak lu beli dgn gua?
hahahahaaaa..

liyana..
thanks..gua memang terror..
bukan terrorist..
hahahahaa..

nurul..
kalo nak order,silakan ya..
http://sol-jah.blogspot.com/

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

lu jangan main main dengan team meriam hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Selamba ayam je kau kutuk Arsenal.

Nasib baik kau ada buat review.

saudagar gaRAM.. berkata...

alamak..geng meriam sampai sini..

gua kena cover sket..
hhahaaaaaa...


geng meriam pon bagussss..
bleh mencabar lg musim depan..


hahahaaaa...


geng gua je,season ni down sket

Tanpa Nama berkata...

Raya ni, jemputlah datang rumah. Boleh kita kenal-kenal. Haha.

saudagar gaRAM.. berkata...

amir..

datang rumah?boleeeee.....
hahahahaaa....
bagi jelah alamat..

saudagar gaRAM.. berkata...

amir..

datang rumah?boleeeee.....
hahahahaaa....
bagi jelah alamat..