22 Januari 2009

2 BELAHAN..

Kalo lu rasa dengan tajuk ni gua mau cerita pasal porno,serius lu salah beb..
hahahahhaa....
gua bukan penulis porno.


BAHARUM kata ALI jahat..
BAHARUM kata ALI sial..
BAHARUM kata ALI bangsat..

pembaca BAHARUM setuju..
pembaca BAHARUM kata ALI memang tak patut jadi kawan BAHARUM..
pembaca BAHARUM kata ALI memang dicipta untuk menyusahkan hidup BAHARUM..


padahal pembaca BAHARUM langsung tak kenal ALI..



ALI pula berkata BAHARUM laknat..
ALI juga kata BAHARUM sampah..
ALI juga kata BAHARUM haram jadah..

pembaca ALI setuju..
pembaca ALI kata BAHARUM adalah seburuk buruk makhluk..
pembaca ALI kata BAHARUM tak patut hidup..


padahal pembaca ALI pun haram tak penah dengar mamat bernama BAHARUM..




BAHARUM datang kat gua,cite pasal ALI.
gua angguk..
ALI datang kat gua,cite pasal BAHARUM.
gua angguk..


gua tak kesah pasal BAHARUM dan ALI..
yang gua mushkil, jadah mamat yang tak kenal BAHARUM dan ALI pon nak masuk port hanya berdasarkan berita dari satu belah pihak?

there's always another side of da story..
jangan nilai selagi lu tak dengar berita dari dua belah pihak..
KIRI dan KANAN misalnya..
(gua memang pendengar yang baik)







MAMAT A : lu rasa lu je yang BETUL semata mata..orang lain semua SALAH..takde orang yang lebih BETUL dari lu..

MAMAT B : lu kata gua ingat gua je yang asyik BETUL???lu SALAH!!!!!!!!SALAH SAMA SEKALI.....

10 ulasan:

Mr PenyuBiru berkata...

oh! tajuk itu memperdayakan aku. ceh!

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

aduhai...

apa kesimpulannya?

kita jgn percaya orang?

or jgn bagi orang perasan kita baik?

hahaha~

paiseh berkata...

adeh.. gua dah pening2 di pagi buta..

azie berkata...

moral of the story:

jangan perasan anda sentiasa betul dan orang lain sentiasa salah.

moral for the writer:
sila jangan guna ayat pusing-pusing keliling alam. tarak baik itu macam kasi readers pusing kapla ok.

ladylikeme berkata...

betul ker salah ker...kite tetap rakyat malaysia kan..kan..kan...

Mak Su berkata...

berbelah bagi .. :(

kamar hati berkata...

yg pasti aku tak salah.....hihiihih....

* lebih baik mendengar citer dr ke2 bleh pihak...then br leh judge... (",)

noorlara berkata...

saudagar garam,

siapa kita untuk menghukum kepada yg tidak kita kenal apatah lagi mereka lansung tak pernah mengganggu kita, tau bukan tak tau tapi kekadang tu le terlajak jugak paseinye kita ni amat pelupa, lupa mengamalkan sifat yg terpuji nak juga buat jahat, alahai anak omak!

e.K berkata...

pendek kata....hal lu hal lu...
hal wa hal wa....
lu mau gaduh......
jom~!

mcm tuh eh?

saudagar gaRAM.. berkata...

PenyuBiru:
lu tertipu..
hahahhaaaa....

zara:
kesimpulannya?
terpulang beb..
gua bukan polis moral atau hakim..
hahaha...

paiseh:
gua mau bagi otak lu cerdas masa bangun tido je..
gua tak salah kan?
kan kan kan?

azie:
kegagalan mau bagi depa paham adalah kegagalan penulis sebenarnya..

ladylikeu:
yup..tapi gua orang jawa.
hahahaaaa..

mak su:
make your stand..
hahaha...

kamar hati:
lu tak salah..
betul..serius..
lu betul..

noorlara:
gua setuju..entri sekadar mengingati diri dan rakan rakan je..

e.K:
lu mau gaduh?
gua tak mau gaduh..
gua cool je..

hahahhaaaaa....