14 Januari 2009

SHE DOESNT BELIEVE ME...

semalam masa masuk laman imeem,gua dapat benda ni..
gua baca..
gua baca pelan pelan..
baru horror..



you miss someone,
read this!!!if you miss someone, read this

"Message: Be honest,if u really like someone right now, andmiss them right at thismoment, and can't get them out of yourhead,then re-post this titled "if youmiss someone, read this",

within oneminute, and whoever you are missing,will surprise you tomorrow.
Repost this on other songs.

BREAK THIS, AND YOU WILL HAVE THE WORSTLIFE STARTING IN 2 HOURS





gua buat..
gua repost pada member gua..
melalui..
UTUSAN YAHU

member gua tanya samada gua percaya ke atau tak benda ni..
gua cakap,gua tak percaya..LANGSUNG..

dia tanya,kalo tak percaya,kenapa gua buat..

mudah je..
gua jawab..

pasal..
..orang yang gua suka tu bukan tau gua tak percaya benda ni..jadi dia tetap kena buat surprise kat gua..

3 ulasan:

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

hehehe...

dah cam chain-mail la pula~

orang yang disukai tu terkejut ke tidak?

Op berkata...

biasanya aku akan baca dan tutup kembali bila dapat chain begini. he he

saudagar gaRAM.. berkata...

ZARA:
gua dok tunggu jugak angelina jolie masuk paper kata dia mau putus dgn brad pitt..
takde pon..

OP:
patut chain ni gua tak dapat dari lu..
hahahaaaa..