04 Januari 2009

I'm YOURS..........too.

semalam gua berpeluang untuk mengescort kazen gua yang tua sepuluh hari dari gua tu..dia bertunang semalam..selaku seorang yang mementingkan kekeluargaan,gua tak lepas peluang untuk membantu apa yang patut.

kazen gua ni bernama ESTEBAN,(ok..gua tipu.lu anggap jelah nama dia ESTEBAN)telah lama menetap di PANDAN INDAH..dia bertunang dengan sorang minah bernama ROSZALINDA.budak PANDAN UTAMA.

kami konvoi dari umah ESTEBAN kat PANDAN INDAH sampai ke umah ROSZALINDA kat PANDAN UTAMA..

sampai je kat umah tunang dia,gua kena teman si ESTEBAN tunggu kat bawah..kami biar orang yang lebih senior untuk uruskan segala acara berunding segala..gua,ESTEBAN,PAOLO,RODRIGUEZ dan beberapa orang kawan ESTEBAN setia menunggu di bawah.

tunggu punya tunggu,berita dari pihak atasan roger kami kata selesai dah..
kami pun naik untuk menjamu selera..oleh kerana terlalu ramai jemputan,upacara makan makan perlu dijalankan secara bergilir gilir.mana nak tampung sampai hampir 80 orang dalam satu umah?kang kalo roboh kan dah naya..

dalam bersendat sendat tu,gua dok sebelah ESTEBAN.
terlalu sendat dah masa tu..guadgn ESTEBAN nak makan pun payah..80 orang beb..last last,gua amek sudu,potongkan sket roti jala dan mau suapkan si ESTEBAN roti jala..

sorang awek-yang-maknya-panggil-mak-gua akak menegur..




NANA : weii...ada plak ko pegi suapkan dia.mana bleh.nanti ada orang jeles..

GUA : yelah yelah....nah,gua supakan lu plak..

NANA : eehhhh..mana bleh.bukan aku yang jeles ar..

GUA : abes tu?

NANA : tu haaa....(sambil menjuihkan bibir kat ROSZALINDA..)kan dah bertunang tu..nanti dia jeleslah ko pegi suapkan si ESTEBAN makan..apalah ko ni..

GUA : ya tak ya jugak kan?


gua pandang si ROSZALINDA..dia pandang gua..gua rasa cam dah buat salah plak..maybe gua perlu menebus kesalahan yang gua buat ni.

lantas gua potong lagi sket roti jala,masukkan dalam sudu..
dan gua mula nak bangun..



NANA : weiii...nak pegi mana?

GUA : nak pegi jernihkan keadaan..

NANA : camne?

GUA : gua suapkan si ESTEBAN makan nanti ROSZALINDA jeles..so,gua suapkan ROSZALINDA skali.baru dia tak jeles lagi kan?btol tak?dia jeles pasal gua suap ESTEBAN..skang gua mau suapkan dia plak..







awat pastu muka ESTEBAN peluh peluh?
mushkil gua..

12 ulasan:

azie berkata...

haih

sengalness~

ahahha

DeeN berkata...

HaHaHaa...
Macam2 la lu neh, GaRaM.

A t i Q a h berkata...

nyesal esteban bawak lu jadi escort.

addyaholix berkata...

gua harap gua adalah esteban.
selamba gua cucuk lu pakai garpu.
ceh!

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

Nama2 nya dah cam citer Mexico..

Latino style..hehehe~ Seb baek tak sempat nak bagi kat Si Rozsalinda Amore tu~

paiseh berkata...

hohoho.. gile pandai lu selesaikan kemelut..

Princess Liyana berkata...

ha ha ha..ni sejak bila plak guna nama latin ni ;P

achik berkata...

ROSZALINDA tu bukan jeles.. dia risau kot2 ESTEBAN tu dua alam.. muahahahahaha.. ;p

Chika Chika berkata...

Baru berapa minit jadik tunangan orang. dah nak kena suap ngan lelaki lain. Ingat Allah ingat Allah.

HAHAHAHHAHA.

Dahsyat kan nama rakan-rakan anda.

AiE bAhRi berkata...

hahaha..
gua pon jeles kalau tunangan gua disuap orang lain..

tasikmerah berkata...

amende plak bertunang nk kena suap2 pulak ni weh... ha ha.


.

saudagar gaRAM.. berkata...

tasik:
ntah..apa masalahnya kalo gua suapkan roszalinda kan?

aie:
takpe..lu pon bleh juga gua suapkan.

chika:
suap makan je..lu mau tak?
hahahaaaa..

achik:
kalo ESTEBAN dua alam,gua pon tak berani mau suap dia beb..

liyana:
sejak tengok awek latin kat tv..
perghhhhh..

paiseh:
biasalah..genius

zara:
bukan nama je beb..macam macam macam latino tu.
perghhhh...

addy:
mau jadi ESTEBAN?sori,ROSZALINDA dah berpunya..

atiqah:
gua rasa dia lagi nyesal kalo tak bawak gua..mau gua haruk dia nanti kalo tak bawak gua..

deen:
bukan gua arr....
ni salah ESTEBAN.

azie:
maafkanlah ESTEBAN..dia tak bersalah..