03 Februari 2009

PEKAK BADAK..

BAHARUM : ni makanan ni inti apa?

GUA : ikan beb..

BAHARUM : haaa....alahai.geli plak gua nak makan.

GUA : apesal?lu tak makan ikan ke?

BAHARUM : tak..LIPAN tu eksotik sangat mau dimakan..gua tak extreme..

GUA : woiiii....bukan LIPAN..IKAN ar..IKAN..

BAHARUM : yang tu pon gua tak makan..

GUA : apanya????

BAHARUM : CIPAN..




lu rasa nak hempuk dia tak?

18 ulasan:

A t i Q a h berkata...

Jika ada masa lapang, moleklah kiranya lu tolong Baharum korek telinga. Supaya lu tak da tensi2 bila bersembang dengan beliau. Huahuahua.

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

bukan setakat nak hempuk..lempang kan sekali..

pastu sumbatkan makanan itu ke dalam mulut beliau...

aduhai..

ladylikeme berkata...

ermm..agaknyer dah baper lama en. baharum tak buat sesi gotong royong???

paiseh berkata...

hahahahaa.. banyak betul krisis lu dgn Baharum ni ye?

azie berkata...

u pelat kut, pasal tu baharum salah dengar,ahaha

iman_qaisara berkata...

lu kena tolong baharum tu garam... kritikal nmpknye tuh..

saudagar gaRAM.. berkata...

atiqah:
telinga Baharum biasanya Chempaka yang tolong korekkan..
hahahaaaa...

zara:
tak baik beb..
jadi cam gua..
baik.sopan santun..
hahahaaaa

ladylikeu:
gua tak pasti plak yang tu..
lu mau tolong dia gotong royong ke beb?

paiseh:
bukan dengan Baharum je beb..
hahahaaaa...

azie:
pelat?
apa tuuu???
jhahahhahahaaa...

iman:
tulah pasal..
gua rasa kalo gua santau telinga dia ok kot nanti..

DeeN berkata...

Jangan, jangan.. jangan tak hempuk. Hahahaa!

mira zin berkata...

adoi.lipan.cipan.huish.sungguh mencabar kesabaran.

muhdzahari berkata...

lohh..gua ingat lu makan lipan ngan cipan..
hakhak..

bungaditepijalan berkata...

hahhahahaa.
tak kan lah lipan jd inti kan?
cipan lagi lah tak mungkin.
:))

qaby berkata...

telinga 2nd hand tuu..gi beli baru laa..hee

peace!

nur'ain berkata...

dude, citer tipu eh.

haha

addyaholix berkata...

gua tak hempuk.
gua bagi back hand kat tengkuk!

tasikmerah berkata...

bakor je senang! ha ha.


.

saudagar gaRAM.. berkata...

deen:
gua malas nak hempuk tiap kali dia buat lawak celaka camni..
penat dowhhhh...

mira:
ni baru satu beb..
gua selalu dah kena..nyata gua memang penyabar kan?

muhd zahari:
lu makan ke beb?lipan dan cipan tu maksud gua..

bungaditepijalan:
sape kata tak mungkin?
hehehhehe....

qaby:
lu dah masuk dalamsenarai organ donor ke beb?
hahahaaaa...

nurain:
mana ada tipu beb..
hahahhaaa.....

addyholix:
jangan,lu doakan je dia berubah..
amacam?baik kan gua?

tasikmerah:
dia pon dah gelap..
nak bakar lagi?kesian plak nanti..

qaby berkata...

aku dah derma taun lepas..takkan aku lagik..ko la plak! :P

aku takot jaroomm..

KiMiE berkata...

Baharum..sama perangai ngan member gua,Hamdan..