07 September 2007

aku tidak ber"MAYA"

seorang rakan menegur aku semalam..

rakanku yang satu itu: awat ram?hang nampak macam tak bermaya je,beb?
aku :aku penat,beb..last lelap ada dalam 30 jam lepas..

sungguh,semalam aku tak tido..ada yang perlu aku settlekan..tak percaya,sila tanya aku.

rakanku itu :penat pun lu kena ceria ,beb.
aku :nampak tak ber"maya" ya?aku rasa kalo aku ada MAYA,mesti aku akan lebih bermaya kot..heheheee
rakanku :maya?tak paham gua..
aku :yelah,kalo aku ada MAYA KARIN,mesti aku lebih bermaya..betul tak?hmmmm..aku perlu dapatkan MAYA supaya aku lebih bermaya rasanya.heheheee...
rakanku :dalam maya pun ko blom tentu dapat lagi MAYA yang tu,beb

di satu sudut lain di rumah MAYA KARIN..

MAYA :haaaachiiiuuu......aku rasa tak bermaya plak ari ni..
rakan maya :kesian ko..

ps:aku perlukan maya,walau hanya dalam maya.heheheee

2 ulasan:

afri berkata...

hmm..Maya..

Hisap rokok penuh gaya,
pergi kedai lim beli roti & kaya,
apakan daya,
pergi ke kedai Jaya,
beli kaya cap bunga raya,
blog ni boleh ber-jaya
banyak betul nama Maya,
haiya..
sekadar gurauan saya,
tak berniat nak naya.....
saja nak nanya...
MAYA?

saudagar gaRAM.. berkata...

yup..

memang MAYA..
semuanya hanyalah MAYA..

dalam MAYA ada semuanya..
tapi tak semua ada dalam MAYA..

hahahaaa..

jap,ni bukan pasal J MAYA tau.
pasal MAYA K pon..bukan rasanya..