16 September 2007

Nak kalau seribu daya..

malam semalam ada match bola..aku ajak kawan menonton di kedai mamak..yang slalu kami pegi kalo nak..tengok bola..ramai ramai..

aku :wei,pegi tengok bola tak malam ni?match england la malam ni..

rakan :malas ar..aku ngantuk ar plak..rasa badan tak ber"maya" je..

aku :MAYA?

aku teringat macam macam..aku terbayang macam macam.
hahahaa..

last2 aku pegi dengan kawan yang sorang lagi..tengok bola..kat kedai mamak..tanpa MAYA.

rakan yang pegi dgn aku :aik,bukan ke mamat tu tadi kata taknak pg ke?

sambil menjuihkan bibir menunjuk mamat yang aku ajak tadi..mamat tu datang tgk bola..dengan awek dia..hmmmmm..

tak bermaya ya?

aku teringat kata orang tua tua..
kalo nak,seribu daya..
kalo tak nak seribu dalih

aku?
kalo hendak seribu daya..
kalo tak hendak,seribu daya jugak..

mungkin..
mungkin..
HAHAHAAAAAA

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Asyik mengaitkan 'MAYA' sahaja, adakah ini semua ada perkaitan dengan seseorang yang bernama J MAYA? aku ini hanyalah di alam MAYA..hanya engkau sahaja yang mengetahui..pemilik blog ini...

afri berkata...

BAgi saya, hendak seribu daya.. tak hendak, tak apa...tiada paksaan..

saudagar gaRAM.. berkata...

bukan..

bukan J MAYA..

tapi MAYA K..
mungkin..

cuma MAYA K tak kenal aku..
tu je masalahnya.