02 April 2008

RAMAH MEMBAWA PADAH!!!!

TENGAHARI TADI..via sms.

UDIN : gaRAM,bila lu nak sampai?aku dgn awek aku ni..kedai biasa.dia bawak kawan dia..mehlah..aku kenalkan dgn kawan dia..amacam?

AKU : ok,jap lg gua sampai.tlg orderkan gua makanan orang takde idea tu..ok?

UDIN : ok,gua paham..nasi ayam kan?

AKU : BIJAK..bagus.jap lg gua sampai..

UDIN : ok,sampai2 terus carik awek pakai baju ungu..tudung itam..




tak lama pastu,gua sampai RESTORAN YASMIN..mana plak si UDIN?tak nampak pon..
hmmmm....apa petanda dia bagi tadi ya????

oh ya..awek dia baju ungu,tudung itam..


carik..carik..ok,jumpa..
tapi awat awek dia bwk kawan pompuan DUA ORANG??
dia nak kenalkan gua kat DUA ORANG sekali ke?

takpe..gua cool.si UDIN ni nakkenakan gua kot..



AKU : hai,lama dah tunggu?sori,lambat sket..siapkan keja dulu sket..nama saya gaRAM..

AWEK 1 : errr....siapa ya nama u tadi?

AWEK 2 : dia kata nama dia gaRAMlah..apalah ko ni..

AWEK 3 : errr....jap ya en gaRAM.(berbisik kat 2 rakannya)korang ni,ajak orang nak kenalkan kat i ke?ahaks..malunya..heheheheee...

ok..gua tipu.gua reka dialog dia dgn kawan dia..dia bisik,mana gua nak dengar..

AKU : mana si UDIN?toilet yaaa?bleh i duduk sini?

AWEK 3 : duduklah..


gua dgn penuh yakin,tarik kerusi..baru nak melabuhkan pungung kat kerusi.





UDIN : WOIIII...gaRAM,sini..sini..meja kat belakang ni..ko buat apa dengan minah2 meja tu?

AKU : (alamak..sial btol.salah meja..CILAKAK..camne nak cover yaaa..oh ya)errr..kak tadi order minum apa ya?lupalah kak..










nota kaki: nasib baik gua pandai cover..malu siot..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. tu la lain kali jgn main serbu je... tgk bebetul dlu!!! hehe.. mementang nmpk pmpuan cantek!! terus x stabil!

nieja berkata...

wahahha..
malo okeh!!!

azie berkata...

gelojoh bebenor...:)

NuRaNi HaZa berkata...

owh my god!best gell gelakkan.nasib baik i was not among the girls,kalu tak dah terguling2 atas lantai *ROFL*

cantik punya coverla tapi,cayalah! pssst,mintak tips cover malu eh.lately i think ive been humiliating myself,quite frequently...hekhehkhek

saudagar gaRAM.. berkata...

kasihku:

memang cantik...

maksud gua nasiknya.



nieja:

memang memalukan..apatah lagi bagi pemalu seperti gua..

azie:

kami memang gelojoh..
tapi bab nasinya..
hahahaaa....



nurani:

mintak tips?

tu gagal ar..nak guna jgk ke?cuba amalkan..

nyanyi Negaraku..
dan cakap tanya jam pkl brape..


work like a charm..

atau..

eh..kat mana saya ya??(amnesia)