16 September 2008

CHEGU SAARI..

seorang kawan BLOGGA kata kat gua,sepanjang bulan puasa ni dia rasa
cepat penat..
cepat letih..

oh ya,dia seorang GURU..

mungkin karenah anak murid sekarang yang buat dia cepat letih..
cepat penat..

ntah..
gua mana tau..



dia asyik kata penat,jadi gua cadangkan kat dia..


GUA : dalam bulan puasa ni,lu mau kena jimat tenaga beb..

KAWAN GUA : tulah..camne ya mau jimat tenaga?

GUA : lu penah tengok "MASAM MASAM MANIS?"

KAWAN GUA : kenapa?

GUA : lu salin ayat ni..

chegu suka main bola.
tiap tiap hari chegu main bola..


KAWAN GUA : owwwhhhhh...guna cara cikgu saari ya?

GUA : haaaa...btol..lu guna je cara tu..kan jimat tenaga lu..amacam?

KAWAN GUA : hishh....mana boleh?

GUA : waaa....bertuah anak murid lu..cikgu dia play straight.mereka sangat bertuah tau dapat cikgu yang jujur dan amanah dalam menunaikan tugas..KAGUM..GUA RESPEK..

KAWAN GUA : bukan sebab tu,errr...sebab gua CIKGU MATEMATIK..

GUA : hahahahahha...patutlah..gua ingat lu BERDEDIKASI..jadi soh mereka baca SIFIR..

KAWAN GUA : mereka TINGKATAN 5..







gagal nampaknya kawan gua mau jimat tenaga..

5 ulasan:

azie berkata...

cheh, nasihat tak membina,ahaha


u tak bulih kawan dengan cikgu lah beb. nasihat u..er...errr...haih..paham2 lah sendiri,ahahah

Princess Liyana berkata...

hehehe..tp lu suka kan kawan dengan cikgu?;p

tasikmerah berkata...

suruh budak2 hafal sifir... ha ha.

pandagumuk berkata...

mmg x bole pakai.

Mak Su berkata...

siannnn