05 September 2008

SINEMA PUNYA FEEL..

masa gua layan satu filem ni,kat dalam PANGGUNG WAYANG,tak dapat mau layan sangat..

ada org velakang dok tendang tendang seat..
ada orang dok kejap kuar pegi toilet..
ada org dok bising mau kunyah popcorn..

sangat gua TAK PUAS ATI..

gua tekat..
balik ni nanti,akan gua cari DVD CITE TU..
akan gua cari..
sampai jumpa..

AKAN GUA CARI..


esoknya gua cari..
DVD filem yang gua tonton tu..
DAPAT..

akan gua bawak balik ke SHAH ALAM..
bleh layan BAWAH MEJA..
sambil TUTUP LAMPU..
bawak CEKEDIS..
bawak AIR..

baru macam dalam panggung..



beberapa ari lepas,gua capai DVD tu..
masuk bawah meja..
tutup lampu..
buka aircond kuat kuat..
bawak cekedis..

PERGHHHHHH....
baru macam dalam panggung..



layan muvie tu..
TAPI..
tak sampai separuh..
gua kecewa..

masa mamat jual dvd tu kata..
gambar clear..
gua percaya..

gua mau FEEL macam dalam PANGGUNG..
itu yang gua dapat..
KEPALA ORANG BANGUN MAU KE TOILET PON GUA DAPAT TENGOK???
APA KES????



arghhhh...
baru rasa macam dalam PANGGUNG..

8 ulasan:

A t i Q a h berkata...

Alamak. Dia punya kechiwa tu memang sungguh2 la. Ha ha ha!

azie berkata...

moral of the story:

jangan beli cd pirate bang oii..

Rmywvs berkata...

tu tak masuk, gelak hilai sampingan.

tasekM berkata...

ha... betul la panggung tu.. ha ha.

weh.. yg masuk bawah meja tu buat mende? :p

Yana Ismail berkata...

alaahai.sedihnya wa dgr. Bestke duduk bawah meja?mmmmm

Tok Rimau berkata...

Gua ingat lu kecewa sebab feel tengok wayang berdua tak sama dgn tengok DVD sendiri. Hak hak hak.

Semoga sukses. Labore et honore.

rasso berkata...

ahahaa...

lu sweett...

Lily Abdullah berkata...

Aha..apasal lu layan yang lanun punya?

Lu nak email akak lily ek?ade pe hal? Mau kirim e card raya ke?:p

email sicksadcity(at)yahoo dot com