21 Ogos 2009

DAH TUKAR DAH KAN??

beberapa hari lepas,kat area SHAH ALAM ni ada ar aktiviti pasar malam..
gua berbekalkan wajah yang cukup cukup makan..
berbekalkan dompet yang isinya juga cukup cukup makan..
berbekalkan henpon yang gua boleh gadai kalo tak cukup makan..

dengan penuh yakin menapak ke pasar malam.sempat jugak gua roger sorang budak rumah gua tanya kot2 dia mahu kirim apa2..


GUA : weii..gua nak pi tengok awek cun(baca: pegi pasar malam)..nak kirim apa2 tak?

ARDIEY : haaa..bleh jugak.belikan gua WONG FEI HONG dua bungkus..

GUA : haa?apa tu? jadahnya WONG FEI HONG? bukan tu yang hero filem cina tu ke?

ARDIEY : WONG FEI HONG pun lu tak tau ke? alaaa..yang tahu lembik tu..dalam air gula..

GUA : bukan ke tu TAU FU FAH?

ARDIEY : sama jelah tu...



gua cuba melawan,cakap WONG FEI HONG dengan TAU FU FAH tu haram tak sama..tapi ARDIEY degil..

lagipun dia kata dia amek BAHASA KETIGA dalam MANDARIN..
so dia lagi tau pasal benda ni dari gua katanya..



lantak lu ar ARDIEY..

4 ulasan:

paiseh berkata...

gua pun nak pesan Foo Kok Keong lah satu~

puspawarna berkata...

huhuhuhu...
gle len kalo nk tersasul pon...
hihi...
tau fu fah dengan wong fei hong...

KiMiE berkata...

lu nanti gi pasar malam tolong belikan gua Lee Chong Wei beb..haha..ada lak bahasa ketiga member lu tu..

saudagar gaRAM.. berkata...

paiseh:
lu mau Foo Kok Keong?wong pei tty sape mau?ada lagi ni hah..

puspa:
ni bukan tersasul beb..
ni salah ajaran namanya..

kimie:
bahasa ketiga dia mandarin..tapi gua syak dia daptar je tak penah pegi kelas kot..
tau fu fah jadi wong fei hung bukan hal kecik bai...