03 Ogos 2009

GUA TAK COMEL..DAN GUA BUKAN KUCING.

Sekarang gua dah ada umah sewa..dan satu orang member rumah gua dah dengan jayanya membawa 3 ekor anak kucing terbuang untuk jadi penghuni baru rumah kami..

gua syak kucing ni tuan dia buang pasal tak sanggup nak jaga..
gua syak jelah..

sejak umah gua bela 3 ekor kucing ni,member umah gua yang bawak balik kucing tu,memang nampak menonjol plak dah sikap penyayang dia..




gua cakap sama lu,perghhh...

balik balik takde cari nasi ke..bagi salam ke..tanya khabar bebudak umah ke..
sampai2 je rumah terus perkataan pertama terpacul keluar dari mulut dia adalah..
"anak kucing mana?"
"anak kucing tu dah makan ke?"
"mana lagi sekor anak kucing tu?"

tang member umah dah seminggu tak makan ke,dah 3 hari tak balik ke,atau dah 3 hari senggugut ke..ok..tu tipu..tak plak mamat tu tanya.


sampai ada satu kes,mamat tu bawak balik ayam goreng siap cincang beli kat kedai mamak lagi untuk kucing tu..
dia sendiri?
tak makan..kucing lagi penting dari diri sendiri woooo...


ada juga gua tanya,bila dia nak belanja gua makan..



GUA : beb,arini lu belanja gua makan apa?kucing dapat ayam goreng..

APAI : lu cari makan sendirik ar..apa hal gua nak bagi lu makan..

IJAM : untuk gua pon takde?

GUA : gua syak ar kan, jam..ada dua cara je lu nak dapat makan free camtu beb..

IJAM : camne?

GUA : salah satu kriteria nak dapat makan free dari si apai..pertama,lu kena comel..

IJAM : ok..next.gua fail tang ni..

GUA : next ya? kalo lu tak comel,lu kena jadi kucing..baru dapat makan free..

APAI : BABIIIIII!!!

GUA : haaaa..dengar tu?kriteria ke 3 mudah kot..jadik babi..

7 ulasan:

Heidi Shafiq berkata...

lu pilih nk jd ape beb?

KiMiE berkata...

kalo gua..gua pilih jadi chomel dah le..

saudagar gaRAM.. berkata...

heidi syafiq:
gua nak sesangat jadi comel..
nak sesangat..

but macam gagal je selalunya..

kimie:
mana bleh..gua dah cop dulu dah tang comel tu..
hahahhaaa...

cik lubakpink berkata...

haha..
sgt bhagia jdik kucing tue..
mkan aym goreng lak tue..

saudagar gaRAM.. berkata...

cik lubakpink:
dan ada lagi satu..dia lagi tuan dari member gua tu..
sumpah beb..

hahahahaaa...

Bunga Nordin berkata...

jadi garam pon ok..
ada org syg lagi tuh...
hik hik

-aTie- berkata...

hakhakhak..sengall... v(",)