25 Ogos 2009

TAHUN LEPAS PON SAMA..

gua mushkil betul..
kenapa sekarang?
kenapa tak lagi 3 bulan ke..atau lagi 3 tahun ke..

tahun lepas,time camni jugak benda ni jadi..
bulan lepas takde plak..
dua bulan lepas pon takde plak dengar cite benda ni nak jadi..

tapi,ntah camne plak,tetiba dia datang semula..
selepas setahun dia senyap..
takde cerita..
dan dan ni jugaklah dia nak datang..

selepas setahun..time camni mesti dia datang..
dengan beza 10 hari setiap tahun..
tepat plak tu timing dia..



nak tahu apa yang datang?

GASTRIK GUA..
kenapa ek dia datang?

10 ulasan:

paiseh berkata...

sebab lu tak dapat hidayah ni gua syak~

CAHAYA MATA berkata...

err..err..
tak puasa ehh..??!!

Nadia Yuna berkata...

heheh. sabaq ja la. ingatkan apa tadi. =)

[]--M!z F4t!N--[] berkata...

gua syak pun mcm tu~~~ mungkin hidayah lu lom tembus lg kat dada.

nur'ain berkata...

gastrik betul ke main2 ni? jumpa doktor keh

qayzarien berkata...

ke sbb puase je gastrik neh..ke sbb nk ponteng puase nie..hehe

shakinah berkata...

dia rindu kau kot

saudagar gaRAM.. berkata...

paiseh:
hidayah ke hadiah beb?

cahaya:
sape tak puasa?
hishhhh...sapelah tu ye..

nadia:
tu ar..ingatkan apa jugak nak datang..

mizfatin:
hidayah tu ada kat umah ar..
tapi nama full dia nurul hidayah..

nurain:
dah jumpa dah..
tapi dia kata gua ok..

qayzarien:
ni mushkil..ada orang kata pasal salah makan..
tapi gua syak salahnya bukan pasal tu..
gua syak pasal salah tak makan..

shakinah:
agaknyalah..

eCaH berkata...

HaX3 2 lA SpE SrOH xMkN uBaT ???

a[l2]isa shi[l2]ahata berkata...

sebab puasa la tue.
hahahaha
punya la putar belit ayat.
kui3