01 Ogos 2009

MUSIM DAH MAI DAH..

Hari ni aje,ada 5 orang kawan gua naik pelamin..sorang sorang dah bosan dok solo.semua dah ada teman..terbakar plak tengok beb..
jadi gua ada empat jemputan untuk gua arini.
kalo gua pegi,memang save makan sampai esok ni..blom lagi tambah dengan nasi berkat.

suriati..
rajali..
sofia..
sahril..
azlan..



yang depa berlima ni pon satu,kawen ari nak sama sama..
ok.su dengan jali gua maafkan..pasal su kawin dengan jali..agak tak logik kalo wat hari lain lain..

oleh kerana jemputan semua di tempat yang semua jauh..Johor,Melaka,Kedah..

adoi..dah ar dengan gua ada projek yang perlu mau hantar lusa ni kang..
so,gua mintak maaf kat semua kawan gua ni..gua sekadar mampu ucapkan selamat pengantin baru..

kalo boleh,memang gua nak datang..datang semua sekali beb..
terutamanya yang pompuan..

kalo yang lelaki,tak datang kali ni takpe kot..
kalo korang kawin lagi lain kali gua datang..



amacam?pastikan bini tak baca ni..


oklah..selamat pengantin baru..

rajali jalal dan suriati nasir..
azlan zaidi..
syahril saban..
sofia huda....(alahai,gua lupa nama bapak lu ar beb..tak dapat tulis.sori)

semoga berbahagia..

3 ulasan:

ZARA 札拉 berkata...

sapa suruh hantaran lu mahal sanagt?

kan dah lambat~

hahaha~

[]--M!z F4t!N--[] berkata...

haishhhh~~~~~

lu ni...kumbang terlarang ke????

saudagar gaRAM.. berkata...

zara:
sape kata mahal beb?
gua ok je..
yang penting..
..ikhlas..

choiiii...

mizfatin:
choi..
mana ada terlarang..ni kumbang blom sampai seru ar beb..