18 Julai 2008

BILA YANG MILIK LU..BUKAN LU PUNYA.

awal semester dulu..



KERANI : awak kena bayar RM 30 untuk duit bas..kira nanti nak buat TRIP ke,hape ke, awak dah tak perlu guna BAS SEWA..bleh guna BAS INSTITUSI je..tak payah kuar duit lagi..

GUA : ya ke?abes kalo tak buat TRIP?duit tu dapat semula ke?

KERANI : mana boleh..maknanya awak kenalah buat TRIP,supaya duit tu tak rugi camtu jek..

GUA : ok..faham..



tengah semester...


GUA : kak,studio kami nak buat TRIP bulan depan.budak studio dalam 60 orang..nak guna 2 bas..

KERANI : tak boleh..bas penuh dah..(muka acuh tak acuh..cam sial jek.tanak layan gua..)

GUA : apesal plak camtu,kak?

KERANI : awak lewat..lain kali,kena mohon lagi awal..PAHAM????

GUA : cehhh....kata dah bayar,siap kena MOHON SEGALA PLAK....



sape punya bas?gua mau gua punya RM 30..

10 ulasan:

KAKTINY berkata...

biasaler.. time suh bayar.. sejuta alasan dan janji manismu.. time 'tuntut' janji - dibuatnyer macam kafir padang pasir dtg minta roti.. hampess tul..

ahmoi berkata...

toi ckp kak tiny tu..adat lah tuu..len kali ko bw chop skali tau..br dia laju cikit .hehee

tasikmerah berkata...

garam, p mintak balik 30 hengget tu ok...

:)

kamar hati berkata...

biasa la tu...time minta bayaran tu muka manis baik punya...tp time nak guna muka masam giler... :)

Kema berkata...

memang... ini semua doniaaa...

Princess Liyana berkata...

Mintalah semula.huhu sungguh tidak patot. Leh bli satu blouse ok:p

cikgooden berkata...

penah kena tipu jugak.Janji nak bayaq balik. Sekali dia ilang terus dengan utang RM300 dia...
betul kan!..tensyen ngan org tak tunai janji..Rasa nak Bunuh...Kasik Kunci n0.9 baghu tahu.

ladylikeme berkata...

apa sudah jadi...lenkali cakap..kalau xbleh nak tempah..bak blek 30hengget tue

cikgu jawe berkata...

dulu masa kt UKM aku selalu gaduh dgn keran. kdg2 berlagak juga mrk tuh.

tuntut balik RM30. hantar memorandum kt persatuan. ehehehe..

eiza berkata...

mcm tau je institusi mana ni..hahaha