22 Julai 2008

seorang kawan BLOGGA..meletak statusnya dalam UTUSAN YAHU..
sebagai..

PSM MODE..

gua tegur..
gua BUZZ..
gua bagi salam..


haram dia tak layan..mungkin dia takde depan pc kot masa tu..
kata gua mau sedapkan ati..




tetiba ada sorang rakan baik minah tu online..
gua tanya..



GUA : weeeeiiiii...apa cerita kawan lu?awat dia tak layan gua tegur?

KAWAN GUA : ooooooo...dia tgh PSM tu..bz sket kot..

GUA : masa tgh PSM memang camtu ya?moody jek..ya ke?

KAWAN GUA : takdelah plak..kenapa?

GUA : apa nak buat..dah pompuan.

KAWAN GUA : apa rationalnya cakap psl pompuan?

GUA : yelah..pompuan je kan yang ada PSM?laki mana ada datang bulan ni..kan?

KAWAN GUA : weiiiiiii...PSM arr....BUKAN PMS..







baru gua tau..

PSM : Program Sarjana Muda
PMS : Pre Menstrual Syndrome

13 ulasan:

cikgooden berkata...

he..he..he...bingai jugak kau ni yer..

kamar hati berkata...

hihihiihih....sekali tersilap la pulok...hhahahha...apa kes ni??? takkan masuk sem br, dah jd lagu ni kot...hihiih...

tasikmerah berkata...

garam, ko ni bukan tak tau tp saje nk cari pasal kan?

ha ha.

tiqah yek.. he he... aku tak berani ganggu...

Lily.Lulu. berkata...

hahahaha
lu ni ada2 jek :P

A t i Q a h berkata...

WOho! Tiba2 gua terasa. Sebab gua selalu berstatus -PSM mode.
Tapi bukan PMS okehh...
Lu pun boleh apa. PSM mode. Kan?

ladylikeme berkata...

PSM..PMS...

heheheheheh

Mak Su berkata...

eh!? salah mood ka..?
:)

Rajuna berkata...

hahaha

KAKTINY berkata...

sesuka hati dier jer.. layan cakap cam pahaaaammmm jer.. sekali 'terbalik dog' lah..
bertuah ko garam..

azie berkata...

garam, garam..selalu misunderstanding,ehehe..

ahmoi berkata...

HAHAHAHA...TERSALAH PAHAM LER PULAK EK..HEHE...TU LAH GARAM YG SENTIASA DOK SALAH PAHAM.

ah tok berkata...

Dia ada empat sebenarnya,
PSM
PMS
SPM
MPS

rasso berkata...

hahaha... lu terlalu bijak sambil bersangka notti...

time lu buzz, ker aper tue... lappy dia kat wa... wa saja malas mau layan.... ha ha ha...