24 Julai 2008

TERIMA KASIHHHHHH!!!!!!!!!!!!

sudah tengah hari..perut sudah lapar..malas mau pegi cafe..
sorang kawan yang gua rasa dah ajak ke cafe tadi..

gua rasa,dia masih ada di cafe..



via sms



GUA : weiii..tolong tapaokan gua nasi lauk hati sambal..dengan air mangga yg dalam kotak..

2 minit kemudian..via sms..

KAWAN GUA : OK..




20 minit kemudian..

KAWAN GUA : nah...nasi lauk hati sambal..air mangga takde..teh bunga boleh?semuanya RM 5.

GUA : layan jelah..THANKS..TERIMA KASEYYYYYY....

KAWAN GUA : takkan terima kaseh je kot?



ceh..mengharap rupanya budak ni..gua capai wallet dalam poket.amek RM 5 dari dalam wallet..
cari lagi sekeping dua duit kaler biru..sebagai upah..

dan takde dah..

duit lima ringgit kaler ijau bertukar tangan..
wang dalam wallet gua dah kurang 5 ringgit..




GUA : nah..berapa tadi ya?lima hengget kan?TERIMA KASIH YA..

KAWAN GUA : takkan terima kasih je kot...

GUA : (garu kepala..mana nak capai duit upah mamat ni?)oh ya...TERIMA KASIH BANYAK BANYAK...ok?

KAWAN GUA : cehhhhh...lain kali jangan mtk gua belikan lagi..hahahahahhaaaa......






padan muka gua...

12 ulasan:

Princess Liyana berkata...

Ceh,nak upah ke?hik2...

::.. a t i q a h ..:: berkata...

Laa..dengan member pun nak pau upah ke.

Er..mahal nya makanan lu beb.

ah tok berkata...

sepatutnya kau tolak SMS yang kau kirim. Kalau nak berkira la...


Agak-agak lu, gua berkira ke masa lu hulur wang pada gua. Haha!

tasikmerah berkata...

tak best aaa member lu... :p

Op berkata...

hati sambal pun ringgit malaysia 5? peh

kamar hati berkata...

makkk aihhhh...mahalnya....5 hinggit tu...

haaa...tu la len kali p beli sendiri tau...dah kena bg upah plak... :)

cikgooden berkata...

pada muka...nak senang ja..

Tanpa Nama berkata...

rm5 mahal ke? aku rasa berpatutan lah tu, bukan senang pakcik kedai tu nak masak sambal hati.. aku pon xreti hahaha

nieja berkata...

haha..
ampeh la mmber lu tu..

ahmoi berkata...

ishh..ish..mahai toi lah lauk ko tu..sedap power ker makcik tu masak.n bagus toi kawan u tuuu..hehe..sah u ni slalu bg upah kat mmber yg tolong u kan.

Mr PenyuBiru berkata...

ko suap nasi tu je kat mulut dia sebagai upah.hehe..

ladylikeme berkata...

dia nak syer lu punya nasi kot