28 Julai 2008

GUA TAK BOLEH JADI...

Beberapa hari lepas, gua layan makan kat cafe..
SORANG..

gila ramai orang makan masa gua mau makan..
kenapa depa ni makan time gua mau makan jek?

esok tak bleh makan?
lusa?

ok..abaikan.

gua kurang suka tempat yang terlalu CROWDED..
jadi JIWA KACAU gua..
nak makan tak tenang..
mau minum tak tenang..

gua amek nasi..gua amek lauk..amek air mineral satu botol..
cari port yang agak kurang jadi tumpuan orang..
pasal gua mau makan dengan tenang..


seorang minah dan kawannya tetiba muncul depan meja gua..
ada 3 tempat kosong..
dan mereka ber3..


alamakkkkkk......

GADIS BAJU ITAM : bleh kami duduk sini?meja lain semua dah full ar..

GUA : (saje pura2 mengambil berat dan memajangkan leher melihat keadaan sekeliling..)ooooo..dah penuh ya?hmm....mau duduk?silakan..

GADIS FREEHAIR : tapi kami pompuan,bertiga..dan awak laki,sorang..

GUA : apa masalahnya?

GADIS BAJU IJAU BUNGA2 KECIK : yalah..kami semua pompuan,awak lelaki..

GUA : takpe...lu tak perlu jadi LELAKI kalau mau duduk dengan gua..gua takde hal..



GADIS2 itu tercengang..mereka kurang paham kot..takpe..abaikan..pada gua,kalo mau duduk,silakan..gua pun sudah mau blah..tak tahan dok lama dalam tempat CROWDED camtu..


GUA : nak duduk,silakanlah..macam gua kata,tak perlu jadi LELAKI dulu,pasal gua bukan GAY.

GADIS FREEHAIR : bleh awak jadi pompuan?





hahahahahah.....maybe gua pentingkan diri kot..

12 ulasan:

azie berkata...

hamboi2..kalau ngan ppuan, cepat je ek

Princess Liyana berkata...

ha ha ha. tau takpe Azie.cepat je;p
garam2..hahahaha

ladylikeme berkata...

tue la selfish sangat..kan dah kena..huhuhuhu..:)

ladylikeme berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
KAKTINY berkata...

pehal minah2 tu bro?.. ko cun sgt kot.. diorang salah tafsir tuh..

rasso berkata...

wa tau.... mata lu melirik ke sana... tu pasal mereka kenelkan diri mereka perempuan.... ha ha ha...

eh..... tul ka lu TAK gei? ha ha ha... ada awek jer blah.... duk la lame sikit! wakakaka (baru nampak ketidakgeian pada diri lu)

tasikmerah berkata...

garam... kalau setajat nk makan, kamu tak perlu jd pompuan dan pompuan2 tu pun tak perlu jd lelaki ok....

:p

nur'ain berkata...

ahahahah! maybe next time u should make it simple n straight kay? hehe

btw,saya pon rimas gak ngn tempat crowded.

Mak Su berkata...

aiyooo.. hihihi

kamar hati berkata...

hihiihih....sekali terkena la plak...hihiih...

tp betul la...kita tak perlu jd sesiapa...selain dr jd diri sendiri.... (",)

A t i Q a h berkata...

Alamak brader. Apa pasal sudah nak blah. Lepak la lama sikit. Agagagaga.

ah tok berkata...

Ram,

Dan kau jgn cakap dalam hati, kau bukan gay.

Jangan.


Dan kau jgn takut sangat dengan pompuan.





Sebab, sudahnya nanti kau lebih banyak menghempap mereka. Haha!